Gå til innhold

BK: Waiting for the bus

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Tok dette bildet for noen dager siden mens jeg satt og venta på bussen. Hadde vært kjekt om noen ville kommentere litt og dele synspunkter. Det jeg har gjort av etterbehandling er at jeg har gjort bildet littegrann lysere, og bulr'a deler av bildet, og gjort det svart/hvitt som dere ser. Hva liker dere med bildet, og hva liker dere ikke? Hva kunne jeg gjort for å få det bedre? Så det bra ut i sort hvitt eller tror dere det hadde gjort seg bedre i farger?

La slaktingen begynne! :)

post-145158-1218647904_thumb.jpg

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Er det lynnedslag i stolpen eller hva :) ser nesten ut som den gamle mannen får seg et støt.

Hvilkent objektiv/kamera bruker du,det bildet har en stygg halo runt den eldre mannen og stolpen.

Kanskje softa det veldig mye hadde hjulpet.

Haha, ja. Han bare stod sånn helt i ro, så ikke ut som han kunne bevege seg noe særlig stakkar.

Bruker Nikon D80 og kit-objektivet (18-135mm) btw. Får prøve å fikse litt på det og legge ut en ny versjon en dag jeg har tid.

Ikke så ille, men den bluringen var litt voldsom, jeg synes ikke den burde synes på de nærmeste elementene i det hele tatt. Ellers er slike bilder mer effektfulle om du ikke får med moderne objekter ...

Får prøve å endre litt på det en dag jeg har tid, og kanskje ikke blur'e så mye. Så legger sikkert ut en endret versjon som sagt. Takk for tipsene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...