simkort Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hva skal jeg som bruker av diskusjon.no gjøre for å slette meg fullstendig fra forumet. Og da skal vel også alle innleggene slettes samtidig? Og jeg kan ikke finne en Kontakt oss knapp på siden! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så vidt jeg vet går ikke dette, men en moderator kan stenge kontoen din fullstendig. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du leste vel kanskje ikke det den biten du haket av "godkjent" på gjorde du? Lenke til kommentar
simkort Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Nei hva står det der. Jeg skrev egentlig dette innlegget for at det kunne være til hjelp for andre også. Det skal jo alltid være en mulighet for å slette seg og det bør være bedre opplyst om hvordan. Har prøvd moderatorer før, men det fungerer aldri da de aldri leser meldingene de får, ser hvertfall sånt ut. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Spørsmålet er besvart på wikien her. PS. Tråden flyttes til den generelle kategorien for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Om man kunne slettet den helt (alle innlegg) så hadde det jo ødelagt hele forumet. Deler av diskusjoner ville forsvunnet. Nei spar oss for slikt. Folk bør tenke på hva de poster hvis de er så forbanna redd. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Spørsmålet er jo godt besvart i wikien og man ser tydelig at hvis man ber om det så kan de fleste spor etter deg slettes bortsett fra innleggene (bannes permanent, bytte brukernavn, slette mail etc. ). Når det gjelder frigjøring av brukernavn så har det vel skjedd ved et par tilfeller at brukere med lite innlegg (rundt 5-10 poster) og lang tid siden forrige innlogging (1-2 år) har blitt endret brukernavn på for å gi andre som vil ha det brukernavnet muligheten til å få det. Send en mail til Dotten så ordner det seg nok skal du se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg