Abnorm Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Får ingen respons når jeg trykker på kontrollpanelet (den åpner seg ikke) Dette gjelder også andre ting i Windows: F.eks. * Høyere klikke på "datamaskinen" for egenskaper * Div. programmer fra startmenyen (oppdatering, system i gjenoppretting) +++ Fikk dette problemet etter at en her på forumet guidet meg inn i en blind gate: Se denne posten for mer info. Hva kan grunnen til dette være og hva kan jeg gjøre: Endret 13. august 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Virker som virus/spyware, eller korrupt register. Ta et søk med Hijack This: http://www.trendsecure.com/portal/en-US/to...ools/hijackthis Og post resultatet her. Gjerne i en spoilertag. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Det gjør jeg ikke! Hijack This er hovedgrunnen til disse problemene jeg har nå. Les posten jeg linket til over så ser du! Tror nå flere av mine registere er slette. Endret 13. august 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg kunne godt ha sett tråden, om linken din ikke ble registert som illigal-url i Opera ... Hijack this gjør ikke noe med maskinen. Den bare søker registeret og aktive filer og tjenester. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 prøv med denne linken da: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=993550&hl= Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Wow... snakk om rot. Han fjernet jo viktige ting... Jeg så ingen spesielle problemer med loggen etter en kjapp kikk men. Kjør en repair installasjon om du kan. Burde fikse problemet. Endret 13. august 2008 av TCi Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Har nettopp formatert disken og gjort en ny Installasjon av Vista. Dette burde gjøre susen. Mye jobb, men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå