James Bond Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 vet ikke om dere har sett noen av de "Mack and Mesh" som spiller F.E.A.R og hyler så øra detter av, men hva slags programvare brukte de? Og hvilket programvare skal jeg bruke hvis jeg vill ha ett lite hjørne for og vise noe annet som er relevant i filmen? Bare flytt til riktig sted om dette er feilpostet. takk på forhånd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Og hvilket programvare skal jeg bruke hvis jeg vill ha ett lite hjørne for og vise noe annet som er relevant i filmen? Legg det videosporet du skal vise over hele skjermen i det andre laget i redigeringsprogrammet, og det du skal vise oppi hjørnet over det andre legger du i det første laget. Så bare forminsker du og drar videoen i spor en dit du vil ha den. Da ligger spor to under og dekker resten av bildet. I Sony Vegas heter dette "Video Event Pan/Crop" Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 brukte pinnacle, funker bra! denne tråden kan bare stenges... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå