[TxC] NeMeSiS Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei ! Jeg har byttet ut hovedkortet i pcn til en kompis , men av en eller annen merkelig grunn så virker ikke skjermkortet her , det kommer bare pipe lyder (et langt og to korte pip) når jeg bruker radeon kortet . Hovedkortet fungerer fint med andre skjermkort som jeg har testet. Og radeon kortet fungerer fint i pcn min...... ..PS.. Biosen er ny flasha. Resten av spec på pcn : xp1800+ , MSI k7t turbo 2 , 512MB PC133 sdr , +diverse hardisker , Hercules Radeon 8500 LE 64MB Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Er det ekstra strømtilførsel på skjermkortet (som på R9700), og har du i så fall koblet den til? Hvor mye effekt har strømforsyningen i PC'n? Har du testet skjermkortet i en annen PC? Lenke til kommentar
[TxC] NeMeSiS Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Skjermkortet fungerer fint i de 2 pcene som jeg har testet det i. Det sitter en 300w Enermax strømforsyning i pcn. og nei , det er ikke extra strøm til LE kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå