-Bratset- Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) O.K et lite forslag til Nordmenn på Laurelin, hva med å starte et Norsk kinship.. Ideen min var mainly et Kinship for characters under lv50 så vi kan levle å ha det moro sammen, jeg har som sikkert mange andre også har en del alts som ikke er i lv50 og jeg er ikke så glad i å levle aleine. Dette vil også såklart gagne eventuelt nye spillere som da vil kunne joine å ha andre normenn til å hjelpe dem med quests og gi dem råd på andre måter, jeg mener at det vil gagne et kinship å levle sammen isten for å bare rekrutere folk som allerede er i lv50, å levle sammen å hjelpe hverandre vil gjøre at kinshipet blir mer samlet. Min main vil så klart også da stå til disposisjon hvis han trengs, selv om jeg ikke kommer til å forlate Kinshipet han er i, hvor jeg har blitt kjent med mange. Håper dette høres ut some noe for flere en meg, man må såklart ikke ha en lv50 for å være med alle vil bli velkommene hvis dette kunne bli gjenomført. Inspill til Kinship navn vil da også kunne poste's her, hvis 6 personer viser innteresse kan det lett bli gjennomførbart! EDIT: Mine forslag til kin navn er: Alliance of the North Warriors of the North Dawn of the North Endret 10. september 2008 av -Bratset- Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Interessant men slik det ser ut nå vil det ikke være nok aktive folk der til at jeg gidder. Er liksom ikke vits når kanskje 2-3 er online samtidig... da kan vi like gjerne legge hverandre til som venner og gjøre noe sammen når vi finner ut av det via tells Men uansett: alle som er interessert post her så får vi se Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Interessant idé, men hvorfor skal jeg droppe kinshippet jeg er i nå og bli med i et annet bare fordi det består av nordmenn jeg ikke kjenner? Dessuten er ikke landegrenser viktige for meg. De aller fleste snakker engelsk uansett. Lenke til kommentar
jodde11 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Veldig deilig å kunne snakke norsk over både voice og i chat når du gjør instancer og raids. Har gode erfaringer med det i mitt kinship i hvertfall. Fungerer mye bedre enn når det går over engelsk. Ja, man forstår engelsk. Men man får ikke gitt beskjeder like kjapt og forklart ting like punktlig osv. Dessuten syns jeg det blir mye mer sosialt når enn er i et kin fra samme land. Snakker liksom mye mer sammen, blir lettere kjent. Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Veldig deilig å kunne snakke norsk over både voice og i chat når du gjør instancer og raids. Har gode erfaringer med det i mitt kinship i hvertfall. Fungerer mye bedre enn når det går over engelsk. Ja, man forstår engelsk. Men man får ikke gitt beskjeder like kjapt og forklart ting like punktlig osv. Dessuten syns jeg det blir mye mer sosialt når enn er i et kin fra samme land. Snakker liksom mye mer sammen, blir lettere kjent. Det er det jeg hadde i tankene... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg snakker og skriver engelsk like bra som norsk, så for min del er det likegyldig hvilket språk man bruker. Tror nok jeg holder meg til samme språk som "alle andre". Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg vil heller holde meg til engelsk enn å måtte tåle nordmenn som skriver "normenn". Ja takk til internasjonal kinship. Lenke til kommentar
Arothen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 godt motatt thread må jeg si Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hvorfor folk fra andre servere bare hopper innom for å skrive piss (når det faktisk står i topic "PÅ LAURELIN") forstår ikke jeg. Sure oppgulp kaller man det. Endret 19. august 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvorfor folk fra andre servere bare hopper innom for å skrive piss (når det faktisk står i topic "PÅ LAURELIN") forstår ikke jeg. Sure oppgulp kaller man det. Hoho! Mye synd i deg... ta en Mentos. Hvis andre meninger er piss og sure oppgulp så er det mye avføring omkring i verden :!: Mitt poeng er at det er så mange dialekter rundt i Norge at man kan nesten danne et kinship for de som bor i Bodø, siden de ikke kommer til å bli forstått godt av bergensere eller trøndere. Men som en annen skrev blir det for få spillere online samtidig med et så lokalt kinship som omfatter bare Norge. Et OK alternativ er et skandinavisk kinship for de som absolutt skal bruke voice og snakke sitt eget språk. Det finnes jo allerede? PS: Jeg spiller også på Laurelin, selv om hovedkarakteren er på Eldar. Jeg spiller også flere spill enn LOTRO og BF2142... siden du tydeligvis er så opphengt i signaturens innhold. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det virket som at visse personer bare var innom her for å sabotere tråden med unødvendige kommentarer. Ikke noe værre enn det. I tillegg er det svært lite pent å rakke ned på andres feilskriving slik som du gjør. De kan ha dysleksi for alt du vet, og å rakke ned på personer som eventuelt har det over internett er rett og slett feigt. Det har ikke noe med meninger å gjøre, men hvordan man skriver ting på. Du skal få lov å være så uenig du bare vil, men hold deg saklig (slik som thecrow77). Det blir nok ikke noe norsk kinship uansett, så bare "peis på" med så mye dritt du klarer i denne tråden nå for min del. Jeg er ferdig i denne tråden Mentosen er stappa opp i r*va og elva har gått over sine bredder. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Det blir nok ikke noe norsk kinship uansett, så bare "peis på" med så mye dritt du klarer i denne tråden nå for min del. Jeg er ferdig i denne tråden Mentosen er stappa opp i r*va og elva har gått over sine bredder. Såpass, ja! Snakk om å "slenge dritt". Jeg synes forresten det er helt greit når en utlending understreker at en nordmann som skal ha et norsk kinship skriver "normenn". Ser du ikke det ironiske/morsomme i det tror jeg din verden er et ganske trist sted å være... Det var antageligvis bare en liten skrivefeil i farten så du trenger ikke å ta det så voldsomt dramatisk. Endret 20. august 2008 av Khogn Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Heisann En liten fakkel fra Officer i det norske kinshipet Majestic - Snowbourn! Vi har ett veldig fint community, og bred stall av spillere. De fleste nordmennene som spiller på Snowbourn er med oss(dette er ren synsing fra min side, men man kommer borti mange folk etter over 1 år på serveren.) Å ha ett helnorskt kinship er veldig behagelig og man føler en slags frihet. Dialektsproblemer har vi ikke noe særlig av, og vi har spillere fra Alta til Kr.sand. Jeg syntes det er positivt at dere vil starte ett norskt/nordisk kinship på Laurelin Bare stå på, vi er kanskje ikke en av de største kinshipa på serveren, men nå har vi over 25 aktive lvl 50's og like mange lowlvl's som ikke er adds! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg holder på å laste ned 14dagers trial nå, kan velge Laurelin når jeg skal lage meg en character Lenke til kommentar
mortenma Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei Her kommer noen synspunkter for en som spiller på Eldar. Jeg selv er med i et engelsktalende kinship(Blacksteel Highlanders) da de flest som er medlemmer i det er fra de britiske øyer. Vi har vel 2 norske/skandinaviske kinship på Eldar: The Grand Moot og Rangers of Norway. The Grand Moot er et kinship som har medlemmer fra de skandinaviske landene. De utfører jevnlige raids osv etter det jeg har klart å plukke opp, noe som sikkert jodde kan bekrefte Jeg kjenner til et par av karakterene i Rangers of Norway som er et helnorskt kinship. Problemet for de er at de har problemer med å få nok folk og balanserte grupper for å gjøre Rift, og da er jo Helegrod videre uaktuelt. Fikk selv en invitasjon til å bli med i Rangers of Norway da jeg var på litt lavere level, men takket nei. I ettertid kan jeg ikke si annet enn at jeg er glad jeg gjorde det i og med at de kinshipene som ikke har "restriksjoner" på språk osv har større mulighet til å få en bredere medlemsmasse, og dermed større muligheter for å utføre 12 og 24 personer raids når du når level 50. Vi har mange i kinshipet våres som ikke er så veldig gode i engelsk og som ikke snakker via Ventrilo/teamspeak, men språkproblemer har vist seg å ikke være et stort problem når vi er avhengige av at order i raids kommer fram og at raidet jobber sammen. I den tida en levla fra 0-50 hadde det jo vært kjempefint å være i et helnorskt kin, men det er jo ikke til å stikke under en stol at når en er 50 så ønsker vel de fleste "større" utfordringer som feks Rift og Helegrod. -morten- Gangoul 50 Champion: Blacksteel Higlanders@[EN]Eldar Igorboy R6 Stalker: Angbands Shadow@[EN]Eldar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå