Brukernavn123 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen som var på BI nydalen idag? Hva gikk jeg glipp av? Burde jeg ha dratt dit? forsov meg/gadd ikke istad morres skjønner dere.. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 hvis det var første dagen så kan det jo hende at du har mista studieplassen din da eller er det bare på vgs det er sånn? Lenke til kommentar
Brukernavn123 Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 hvis det var første dagen så kan det jo hende at du har mista studieplassen din daeller er det bare på vgs det er sånn? studiestart er på mandag, idag var bare sånn samling for nye bachelorstudenter. Asså 1. klasseinger. Orka ikke komme, lurte på om jeg gikk glipp av no bare Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Inndeling i klasser og start på fadderopplegget. Klassen din er nok i full gang med festlighetene nå. Det er vel verd å være med på. Lenke til kommentar
datslo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 De var litt info fra SBIO, BI koret sang, salg av billetter til Fadderullan arangementene. Først måtte man stå i kø for å hente en konvolutt med navnet på. I den lå et ark med navn, og et ark i forskjellige farger etter studie. Arket med navn ble levert til rektor, prorektor, viserektpr da man gikk fram for å hilse i auditoriet. Da fikk man utlevert et inmatrikuleringsbevis. Deretter ble man samlet i faddergrupper og alle klassene ble samlet. Litt info om hverdagen og om studiet. Så skulle folkene samles senere på kvelden for å drikke/konsert på SHNAS. Kunne ikke delta på Fadderullan selv grunnet jobb. Møter opp på mandag når studiene starter. Vet ikke om det har noen betydning om man ikke levverte inn den lappen. Ring og hør, så du ikke mister plassen din. Vet selv om noen som ikke haddde anledning til å møte i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå