sinus' Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei, Jeg har et relativt stramt budsjett, og er på jakt etter en kraftig forsterker til mine JBL L100. Har funnet disse tre alternativene: *NAD C370 *Electrocompaniet ECI-1 og *HK 3480 Noen som har noen gode anbefalinger? Jeg har ingen erfaring på dette feltet selv, har sverget til hodetelefoner, men nå er det på tide å ha et alternativ til min Huldra 10 ;-) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Mener å ha hørt at H/K og JBL skal være en fin kombo. Nå kan det jo være at det blir noe annet med L100 siden det er jo en litt eldre høyttaler. Ellers tror jeg det skal være mere enn nok kraft i den. Høyttalerene er jo oppgitt til 91db som gjør at de ikke er de tyngst å drive. Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Hei, takk for svar! Ja, det virker som om H/K'n er et godt kjøp, men jeg tenkte jeg kanskje fikk mer for pengene med EC1-1, men jeg finner ingen specs på den, noen som har et fakta-ark? Og enda bedre, noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Oppdaget denne etter å ha lest litt på avforum. Er det noen som har erfaringer med Xindak A06? Etter annmeldelsene i Hjemmekino og Lyd og Bilde, virker det jo som om den kan være et ok alternativ også. Bare usikker på om 80W leverer nok... Har forresten oppdaget at høyttalerne er JBL L100T... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå