Lil-H Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har tenkt til å kjøpe opp litt Siemenstelefoner slik at jeg slipper å konvertere til andre merker før langt inn i fremtiden (SE, Nokia, Samsung...) Veldig glad i Siemens, og søker derfor etter S75 som de slapp for en del år siden. Hvor er det smartest å kjøpe denne? Ebay, amazon eller andre butikker på nett som selger eldre telefoner? RIP Siemens, kunne ønske dere holdt ut lenger. Om noen tilfeldigvis bestitter denne og trenger å bli kvitt den, så er det bare til å PM'e Håper på svar her nå altså! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Problemer med mye av Siemens telefonene folk fortsatt har liggende og slenge, er at batteriene på mange av dem begynner og dø. Vi hadde en stor eske diverse nye Siemens telefoner på jobb for en stund hvor alle batteriene var defekte. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sikker?Med et totalt utladet batteri kan det ta opptil 2timer før batteri indikatoren i det hele tatt vises ved lading. Siemens telefoner og utstyr kan fremdeles kjøpes her http://www.germanmobilephone.com/de/Handys/Siemens/ og sikkert flere steder.Ikke umulig at det går å få dem med norsk språkpakke også Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sikker?Med et totalt utladet batteri kan det ta opptil 2timer før batteri indikatoren i det hele tatt vises ved lading.Siemens telefoner og utstyr kan fremdeles kjøpes her http://www.germanmobilephone.com/de/Handys/Siemens/ og sikkert flere steder.Ikke umulig at det går å få dem med norsk språkpakke også Ja, rimlig sikker. Og de batteriene vi fikk liv i hadde en standby tid på ca. 20 min. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har nettopp bestilt meg ein EF81 og ein SL55 frå www.germanmobilephone.com. Lurer også på ein SL75 og ein S75, samt andre der, savner også veldig Siemens sine mobilar. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja må nesten spørre Hva er det som er så fantastisk med disse gamle Siemens telefonene!? Har ikke hatt så mange Siemens telefoner, men kjenner selv at jeg ikke savner dem heller. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Jøss. Her ble det plutselig liv igjen i tråden. Kult at du kjøpte mange telefoner Glennrik! Jeg skal ta en titt på siden du skrev. Om du vil kjøpe batterier, finnes det mye på http://www.mytrendyphone.no/shop/frontpage.html Billig er det også Jeg kjøpte en S75 fra ebay, og skal kanksje også kjøpe en SXG75 fra en fra forumet her. Det blir dødskult Dain Bramaged: Siemens er det ultimate for meg. Menyoppsettet er genialt, man har mange valg og programmerbare snarveier er noe alle telefoner burde hatt. Byggekvalitet er også ofte god. Hvilke siemenstelefoner har du brukt forresten? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Lil-H: Ja, nå har jo ikke jeg hatt Siemens telefon siden den gang det ikke var fargeskjerm og sånt på telefonene. Kan ha jo ha noe med det og gjøre at jeg ikke savner dem. Eneste Siemensen jeg husker modell navnet på, som jeg har hatt, er C25, som det var en retro test på for litt siden her på amobil. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Gjekk litt bananas i kveld, bestilte meg S55, S75 og SL75, så no ventar eg på 5 Siemensar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå