Plecto Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei. Den 27.05 bestilte jeg en del filmer fra www.bruktfilm.com. Jeg har bestilt filmer der 3 ganger før og har vært strålende fornøyd, men denne gangen ser det ikke ut til å gå spesielt bra. Jeg valgte forskuddsbetaling og satte inn pengene på deres konto med en gang. Etter langt om lenge valgte jeg å sende dem en mail for å høre hvor det ble av filmene, men det var inget svar å få. For en ukes tid siden sendte jeg en ny mail med et litt mer agresivt innhold, men fortsatt inget svar. Problemet er også at jeg klarer ikke finne noen form for adresse eller telefonnummer til de, kun dette kontaktskjemaet. Hva skal jeg gjøre? Bare gi opp? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Domenet er registrert på: Knut Olsen Haakonsgt 15 5015 Bergen Tlf: 92267547 Et annet telefonnummer er i følge tlf.no: 414 03 710 Nå er dette privatnumrene hans, men når de ikke svarer deg på e-post og du ikke har fått filmene dine er det kanskje eneste vei å gå. Lykke til Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Takk for hjelpen Koselig kar, skulle hive med noen ekstra filmer som plaster på såret. Håper det ordner seg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå