niteass Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg har ett problem med cd-romen!! når jeg setter inn en cd, kan jeg ikke åpne den!! autostart på spill etc. funker, men kan ikke åpne! jævlig irriterende!! noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Gothmog Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hva menere du med at du ikke kan åpne den? Som i at du ikke kan få se innholdet i den når du dobbeltklikker på cd-iconet under min datamaskin eller noe i den dur?? Viss det er tilfellet så er det bare å finne frem til "Start" - "kjør" og skriv X: hvor X tilsvarer stasjonsbokstaven til cd-romstasjonen... Vet ikke helt om jeg skjønnte spørsmålet ditt, men tror kanskje at det var noe i denne duren Lenke til kommentar
niteass Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Du er inne på noe der...ja! Lenke til kommentar
niteass Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Sorry!!Det funka ikke d heller!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Høyreklikk på cdrom stasjonen og velg "explore" eller "utforsk" Lenke til kommentar
niteass Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 D funka hellere ikke! har prøvd d meste som en gjennomsnitts databruker ville gjort! Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Lasereni CD-ROM'en er vel kanskje skitten... prøv en rense cd... EDIT: Autokjør funker altså? hum.... Reinstaler Windows! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå