Mitabo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Heisann... Jeg handlet meg nytt hovedkort for litt over to mnd siden. Har kjørt en Celeron 1.6 duel core på dette hovedkortet frem til jeg fikk min nye prosessor i hendene..Hovedkortet kjørte helt problemfritt med Celeron cpu'n. Men da jeg byttet til Q9450 så var det stopp gitt. Maskinen startet opp greit første gangen, men så restartet den seg og fortsatte bare med det så lenge den gadd. Fikk også blåskjerm der det sto(The system has halted) og (hardware error).Flashet til den nyeste bios 1106,som skulle fikse diverse problemer.Men det hjalp ikke. Er det noen her som har vært borti lignende problemer med dette. Og i tilfelle, er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal få disse to til og virke sammen? Håper på ett oppløftende svar. P:s Har testet prosessoren på ett annet HK (ikke Asus)og der booter den opp uten problemer.Kjørte en stress test poå den for og se om den var ustabil, men den sto testen med glans. Håper på ett positivt svar. Mvh Mitabo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå