Betzie Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei jeg driver og planlegger og bli Au pair i USA. Også har jeg ikke så velldig lyst til og dra alene. Lurte derfor på om det er noen andre som har tenkt seg og være det eller HAR vært det, som kan fortelle meg litt.. Bente Marie Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Au pair (fransk «på lik fot») er en person som bor hos en familie i et fremmed land for å lære om kulturen der. Vertsfamilien gir kost, losji og lommepenger, og regner som regel med å få hjelp til barnepass og lettere husarbeid tilbake. Endret 15. august 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kanskje du kan se på Au Pair filmene som har blitt lagd? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ja, tror de filmene har stor nytteverdi for de som vurderer å bli au pair... Lenke til kommentar
Betzie Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 men det jeg også lurer på er om det er andre som kunne tenke seg dette.. Kan sjekke ut mer info på: http://www.culturalcare.no/default.aspx Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Altså, er dette en jobb? Eller noe du gjør et år, når du tar pause fra skole elns? Uansett, det hørest jo gøy ut Endret 15. august 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Betzie Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Det er en lønnet jobb, ca 1000 norske kr i uka! Det er jo også noe du gjør fordi du synes det er gøy og jobbe med barn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå