Venerable Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg har kjent dette før et par ganger i livet mitt, men siden Mandag har det skjedd 20-30 ganger dagen. Under den øverste delen av mitt høyre øye, under øyelokket skjer det noe rart. Det føles ut som 4-5 svært kjappe dunk, nesten som små bobler oppstår. Og varer i ca. 1 sekund. Noen som kjenner til dette? Har snakket med andre og kikket litt rundt på nettet. Noen snakker om stress, lite søvn og tannpine. Mens andre snakker om blodårer som har forrandret plass i området. Og det er blodstrømmen jeg kjenner eller noe slik. Endret 13. august 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 http://www.helsenett.no/index.php?option=c...999&id=1977 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Thank you, det så ut til å stemme ganske godt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har akkurat det samme selv. Jeg trodde at det bare var luft, som på en eller annen merkelig måte hadde klart å forville seg nedi der. Har jo hatt leamus også, og syns liksom ikke at det blir helt det samme. Men det er ikke umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå