granja Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei Skal kjøpe ny tlf, men trenger litt hjelp fra noen som har litt mer peiling enn meg.. Jeg står mellom 3 stk: -Nokia 6220 -Nokia 6300i -Nokia E51 Kan dere fortelle meg hva dere synes er positivt og negativt ved disse mobilene? Og selvfølgelig hvem dere ville ha valgt.. Håper dere kan ta dere tid til å gi meg et lite svar.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 6300i er den eneste av de tre som har S40 operativsystem og ikek S60, så den bør du droppe IMO. når det gjelder de to andre: 6220 har godt kamera, elendig byggkvalitet og taster E51 har wifi, god byggekvalitet, gode taster, er billigere, har elendig (!!) kamera kommer egentlig an på om kamera er viktig for deg, e51 er bedre på alle andre punkter. selv har jeg e51, så det sier vel litt om "hva ville dere valgt" spørsmålet Lenke til kommentar
granja Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 6300i er den eneste av de tre som har S40 operativsystem og ikek S60, så den bør du droppe IMO. når det gjelder de to andre:6220 har godt kamera, elendig byggkvalitet og taster E51 har wifi, god byggekvalitet, gode taster, er billigere, har elendig (!!) kamera kommer egentlig an på om kamera er viktig for deg, e51 er bedre på alle andre punkter. selv har jeg e51, så det sier vel litt om "hva ville dere valgt" spørsmålet Takk for svar Men hva er egentlig forskjell på s40 og s60? Har det veldig mye å si? Har selv hatt flere Nokia-tlf, og har vært fornøyd med de. Trur alle sammen har s40, i hvert fall så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå