Trynemjoel Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hurra, om jeg vinner denne kan jeg gi ut min Stargate Fanfiction i høy hastighet. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Herlig å se hvordan dere hjelper hverandre, hehe Jeg vet jeg stort sett bommer med et spørsmål for hver konkurranse, men jeg tror da at alt skal være riktig denne gangen. Hett tips: Les spørsmålet en gang til, så klag til meg per PM dersom det fremdeles fremstår som galt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sommeren er over for i år og høsten står for døren. Høsten i Norge innebærer gjerne mye tid innendørs for mange og da passer det kanskje med en ny laserskriver. Hah, makan til merkelig poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Da krysser jeg fingrene! Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tror svarene mine er riktige.. om jeg vinner er nå en helt annen sak.. ikke at jeg heller har bruk for ny laserskriver, hehe.. Lenke til kommentar
snoxkato Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 er dette av typen man kan koble direkte til routeren? nå er jo skole året akkorat startet så får virkelig håpe nå fingrene i kryss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå