AfterGlow Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Rykter på internett vil ha det til at Billy Bob skal spille den berømte skrekkfiguren i den neste Nightmare on Elm Street-filmen. Les mer Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Robert Englund har tidligere uttalt at han er for gammel til å spille Freddy. Hva er da poenget med å gi knivhansken videre til en som bare er noen få år yngre enn han selv? Da kunne man like godt brukt Englund.. Dumt han ikke vil gjenta sin rolle som Freddy :/ Blir liksom ikke det samme uten han.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) det er klart at det er kjedelig når gamle skuespillere blir bytta ut. men her har de i det minste valgt å gjøre endringa når de endrer på serien. dette er jo en nyinnspilling, ikke en oppfølger, og da blir det ikke så ille med en utbytting av skuespillere. nå er ikke nightmare filmene høyest på lista mi heller. har vel kun sett freddy vs jason faktisk, men jeg endrer ikke mening dersom det gjaldt en annen filmserie, slik som f.eks. dødelig våpen. det kommer jo en nr 5 i serien nå, og uten glover og gibson så blir det feil, men dersom de gjorde en nyinnspilling av den første i serien, så kunne de bytta ut hovedpersonene uten at det hadde blitt like katastrofalt. når det er sagt så vil jeg påstå at freddy og jason filmene (og andre filmer i samme sjanger) er ok filmer for folk som liker grøssere. personlig foretrekker jeg pitch black o.l. men siden de er flinke til å bruke ganske heite damer i grøsserfilmer så ser jeg da på noen av de innimellom. Endret 13. august 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Freddy skal jo være litt oppi årene, da, han var aldri noen ungdom i filmene. Men Robert er vel over 60 nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Trist at Englund ikke blir med. Ville heller hatt han med i denna enn Wes Craven's New Nightmare O.o Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Nightmare on elm Street uten Freddy? Må da blir fryktelig kjedelig. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Trodde Englund elsket å være Freddy jeg. Han gjør seg hvertfall mye bedre i Nightmare filmene enn de han har vært med å produsere selv. Men, han er jo en rar fyr Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Nei, nei, nei. Så kommer denne harry skuespilleren, og tar over Robert Englund's plass? Skuffende. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Billy Bob er jo en meget god skuespiller. Skjønner ikke hva dere klager over. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Det er vel at Englund ikke kommer til å spille Freddy folk er mest skuffet over. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Det er vel at Englund ikke kommer til å spille Freddy folk er mest skuffet over. Nei, problemet er at det blir en Freddy-film uten Freddy. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Trodde Englund elsket å være Freddy jeg. Han gjør seg hvertfall mye bedre i Nightmare filmene enn de han har vært med å produsere selv. Nåja, jeg er mest trolig Englunds største fan, har sett MANGE av filmene han har spilt i, men har fortsatt til gode å se han spille en rolle dårlig. Jeg har derimot sett dårlige filmer hvor Englund har vært på rollelisten, men ikke engang en genial skuespiller kan dra en film opp av grøfta om han kun har en liten birolle. Siden Freddy ikke skal spilles av Freddy, kommer jeg aldri i verden til å se remaken. Robert Englund ER Freddy Krueger. Så greit er det. Å se en annen skuespiller prøve seg på rollen er så nære blasfemi det er mulig å komme. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ja, du har rett. Jeg burde vel heller sagt at det er filmene i seg selv som ikke har vært spesiellt imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg