Gå til innhold

Kulturo: Billy Bob Thornton som Freddy Krueger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er klart at det er kjedelig når gamle skuespillere blir bytta ut. men her har de i det minste valgt å gjøre endringa når de endrer på serien. dette er jo en nyinnspilling, ikke en oppfølger, og da blir det ikke så ille med en utbytting av skuespillere.

 

nå er ikke nightmare filmene høyest på lista mi heller. har vel kun sett freddy vs jason faktisk, men jeg endrer ikke mening dersom det gjaldt en annen filmserie, slik som f.eks. dødelig våpen. det kommer jo en nr 5 i serien nå, og uten glover og gibson så blir det feil, men dersom de gjorde en nyinnspilling av den første i serien, så kunne de bytta ut hovedpersonene uten at det hadde blitt like katastrofalt.

 

når det er sagt så vil jeg påstå at freddy og jason filmene (og andre filmer i samme sjanger) er ok filmer for folk som liker grøssere. personlig foretrekker jeg pitch black o.l. men siden de er flinke til å bruke ganske heite damer i grøsserfilmer så ser jeg da på noen av de innimellom.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Trodde Englund elsket å være Freddy jeg. Han gjør seg hvertfall mye bedre i Nightmare filmene enn de han har vært med å produsere selv.

Nåja, jeg er mest trolig Englunds største fan, har sett MANGE av filmene han har spilt i, men har fortsatt til gode å se han spille en rolle dårlig. Jeg har derimot sett dårlige filmer hvor Englund har vært på rollelisten, men ikke engang en genial skuespiller kan dra en film opp av grøfta om han kun har en liten birolle.

 

Siden Freddy ikke skal spilles av Freddy, kommer jeg aldri i verden til å se remaken. Robert Englund ER Freddy Krueger. Så greit er det. Å se en annen skuespiller prøve seg på rollen er så nære blasfemi det er mulig å komme.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...