Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Rare drømmer. Del din/dine her

Mikkel™

Anbefalte innlegg

Har du noensinne hatt en ekstremt rar drøm? Post den her! Jeg vil se om noen er så skrudd i hodet som meg når det kommer til drømmeland! xD

Starter nuh!

Sist natt så drømte jeg følgende:

Jeg var på tur i skogen over ett fjell til hytta vi har rett nedenfor Røros.

Da jeg kom til hytta og gikk inn merket jeg at alle veggene hadde råtna og alt møblemanget var nytt inkludert oppvaskmaskin,vaskemaskin og stekeovnen som var på kjøkkenet.

Da skjønte jeg at jeg var i hytta til naboen! Jeg skulle til å gå ut og finne hytta vår da jeg hørte ett enormt smell fra ute. Jeg skrudde på tv-en og fikk se at en elektriker hadde løsnet verandaen til hytta vår og falt ned ett fjell og knust en maler.

Dette ga jo ikke noe mening så jeg skulle ut å sjekke det. Men da jeg kom ut av døra stod det en bjørn, 2 elger og 4 fugler inne i skogkanten. Jeg begynte å gå da bjørnen satte i firsprang etter meg. Den klarte å ta meg igjen og jeg la meg ned bak utedoen og lekte død. Jeg trodde den vill forsvinen men det gjorde den ikek så jeg ropte på hjelp. ut kom broren min som ikke hadde vært med og begynte å skyte på bjørnen med en gammel mauser han fant. Bjørnen ville ikke død så derfor kom bestefar etter med en drill og skrudde inn en skrue i hodet på bjørnen som etter 4 skruer segnet om og døde...

Rett etter det våkna jeg... Tror denne topper lista over drømmer som ikke har noe mening i det heletatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drømte at en dame i vårt hus eide huset og hun hadde en mann oppe i pipa. De tente han på, og ut fra han kom det 2 mursteiner. Disse 2 mursteinene var "Energi" og de solgte dama til en fyr i svart dress...

+ at hun hadde gjemt en masse kidz i skapet som også skulle konverteres til murstein...

Top den du!!!

Top den du!!!

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Hadde et mareritt når jeg var liten. Dette marerittet gikk liksom om og om igjen i løpet av barndomstiden.

Eneste jeg husker er vell at jeg står i et fjos, hvor det er slike store silo greier. Så kommer en Triceratops(dinosaur) og spring meg ned slik jeg fyker nedi. Så hopper jeg i sengen og våkner.

Jobber forresten enda der som denne drømmen finner sted. Gruer meg hver gang jeg går forbi silotanken!

Lenke til kommentar

Drømte en gang at jeg og kompisene mine (5-6 år) hadde tatt bilen til pappa (Volvo 244 1977 :D ), vi kjørte over brua i nabolaget, og kom deretter til et hopp ved butikken, vi hoppet så høyt at vi dro opp til himmelen.

Da vi var kommet på høyde med skyene voknet jeg med et brak, svett og redd, og fant ut at jeg hadde gått fra soverommet mitt og lagt meg i sofaen i stua mens jeg var i søvne. Mitt min beste drøm gjennom tidene. :p

Lenke til kommentar

drømte at det kom et lite jet-fly som det så ut som det var plass til 1 i. Man måtte hoppe inn gjennom taket. Når jeg kom inn var det stor plass med senger, sofa og alt, det var en pilot der også :!: vi letta mitt i gata og fløy til hong kong ;) Der fløy vi mellom masse fallskjermer.....så våkna jeg :eek:

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Denne her er litt våt da. Beklager på forhånd. Og det er lenge siden jeg har drømt om denne drømmen da.

Drømte en gang at jeg puttet snabben min inn i en slags rør lignende dildo. Så plutselig ble dildoen til en ekte og større snabb. Så var alt pluselig forvrengt, snabben og "dildoen". Som om min egen biologiske snabben var puttet oppi min egen rektum og ut urinhullet på snabben. I etter tid ble snabben min mye lengere enn til vanlig. Ca 1,5 meter lang. Og våknet med at jeg fikk utløsning.

PS: Det er den rareste og sykiske drømmen jeg noen sinne har hatt i min tid.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...