Joachim_F Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Master Creating gjør et hederlig forsøk på å ta kronen fra Diablo. Les mer Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Blir vel nødt til å kjøpe dette, som jeg har gjort med alle andre over middels diablo-kloner. Hadde det mye moro med Titan Quest, så regner med dette kan hjelpe til å kutte ned ventetiden til Diablo III Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Titan Quest er i grunn bedre enn dette, men LHoG er nye omgivelser osv. Jeg har det moro med det, iallefall. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bare jeg som føler at annmelder har fått en overdose av action rpger? Xp Morsom var det å lese værtfall =P Får laste ned demoen værtfall, og se om det blir en tur i butikken etter det.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Når jeg leste gjennom anmeldelsen tenkte jeg 'dette må jeg prøve' helt fram til jeg leste at det var ingen multiplayer, uten multiplayer blir action rpg's altfor tamt. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ble ikke dette spillet utgitt i 2007 da? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Joda, riktignok bare i tyskspråklige land men det stemmer at det kom ut i 2007. Spillet er som nevnt skjemmet av en del bugs som kan virke negativt inn på spilleren (våpen forsvinner for godt ved bytte av våpen, spillet krasjer og mister saven ved alt+tab, samt andre grove bugs) Skal dog lide meg gjennom spillet en gang før jeg bestemmer meg for om det er utter crap eller ikke. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke opplevd noen av de problemene du nevner. Har du spilt den engelskspråklige utgaven av spillet? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Ok, merkelig. Jeg har ikke opplevd en eneste bug med dette spillet, annet enn at det har krasjet ved alt+tab (uten at det har skapt problemer for det lagrede spillet mitt). Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Så ingen problemer med equipping av våpen (økser som blir borte (øksa er der og gjør skade, men øksa er usynlig i hånda.) Sko som vises helt feil, en sko på ryggen og den andre nedi bakken. For ikke å snakke om "double strike" buggen som gjør at du one-shotter ALLE mobsene. Inklusive alle bosser... Litt gamebreaker akkurat den siste der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg