Pizzaen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei Har en drivercd til hovedkortett mitt og lure på om det går an og bruke de driverne (som er ment for xp) på vista?? Vista er bakåverkompatibel, right? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er det ikke nyere Vista drivere på produsentens hjemmeside da? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Er det ikke nyere Vista drivere på produsentens hjemmeside da? Tror ikke det, her er link til hovekortet mitt: LINK. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 om det går an og bruke de driverne (som er ment for xp) på vista??Vista er bakåverkompatibel, right? Nei, ikke med drivere... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg ville ikke ha lagt inn XP-drivere for hovedkort. Vista har nye API-er og de for chipset er ganske viktige. Vil trolig bare føre til problemer/ustabilitet. Vista sine egne drivere burde være tilstrekkelig. Flyttes til Data - Programvare - Windows - Vista Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Jeg ville ikke ha lagt inn XP-drivere for hovedkort. Vista har nye API-er og de for chipset er ganske viktige. Vil trolig bare føre til problemer/ustabilitet. Vista sine egne drivere burde være tilstrekkelig. Flyttes til Data - Programvare - Windows - Vista Så jeg slipper og legge inn noen drivere ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Om du ikke har noen problemer trenger du ikke det. Ikke er det nødvendig heller etter det jeg har erfart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Chipsetdrivere er det aller første som må legges inn etter installasjon. Om du ikke legger inn de driverne brukes et sett med standar drivere. Du innstallerer jo drivere til skjermkortet for å få det til å yte slikt det er beregnet til... ikke sant?? Det samme gjelder hovedkortet.... nForce drivere kan du laste ned her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå