2bb1 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Åpnet en port til Utorrent før i dag, og testet med Utorrent sitt eget "testprogram". Da fikk jeg grønt lys om at porten var åpen. Men nå når jeg kom hjem igjen, 5-6 timer senere, så var den plutslig ikke åpen lenger når jeg sjekket med Utorrent-testen. Det er samme porten som er blitt testet begge gangene, men nå er den plutselig "lukket". Noen som har en forklaring på dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det kan være din lokale ipadresse som er endret eller at ISP har sperret porter. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har statisk IP, så ip-adressen blir vel ikke skiftet sånn uten videre Lenke til kommentar
galskab Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har statisk IP, så ip-adressen blir vel ikke skiftet sånn uten videre Ipen på innsiden? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Hvilken innside snakker du om? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Den ipadressen du får ved å skrive ipconfig i dosvindu på din PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå