yngveovr Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hei! Eg er ny her, og lyst på nokre tips og triks. Legger ved eit haustbilete, så kva trur dykk? Endret 13. august 2008 av yngveovr Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Minner om at tråder i bildekritikken i følge retningslinjene for bildekritikk skal være tydelig merket med at det er bildekritikk. "BK:" er lagt til emnetittelen av moderator. Endret 13. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
creaT Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) syns sol lyset er veldig forstyrende! ellers et pent høst bilde. Endret 13. august 2008 av creaT Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Likte bildet veldig godt, er litt enig i det med lyset, tror bildet hadde blitt enda litt bedre om bladet hadde dekket solen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sterke og fine fargekontraster. Står du og holder i lønnebladet? Så lenge du ønsket å ha med sola i bildet synes jeg ikke det er så forstyrrende. Dvs. det drar jo oppmerksomhet, men det er da ofte slik når man er utendørs og skal se med bare øynene også. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det er sikkert, som nevnt før meg, sollyset som roter bildet til. Bortsett fra det var det fint. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg liker egentlig ikke det bladet. Det ville vært et vel så fint bilde uten. Lenke til kommentar
yngveovr Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Likte bildet veldig godt, er litt enig i det med lyset, tror bildet hadde blitt enda litt bedre om bladet hadde dekket solen takker, ja, ser poenget med sola. er kanskje litt langt til venstre også, menmen. eg slapp bladet like før eg tok biletet, litt tricky, så ikkje enkelt å få han til å dekke sola:P Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fint bilde, men kanskje litt rotet synes jeg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Likte bildet må bare finne solbrillene først,sån nå er jeg klar Fine farger,bra kontraster og skarp,heller ikke utbrent. Hadde vært fint om du kunne legge ut exif på bildet"hvilken innstillinger/brennvidde du har brukt" er kjempegreit for andre som har lyst til å prøve og kopiere måten dette bildet er tatt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå