Anthrassaloniki Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei Jeg trenger en fargelaserskriver med innebygd kopi/scanne-maskin. Dette koster ikke all verden, men problemet er at jeg må ha en som i tilegg er trådløs, da blir plutselig minste pris rundt 7000 kroner. Hvis jeg f.eks nøyer med en sort/hvitt-laser skriver (istedenfor farger), faller prisen langt ned til 3-4000 kroner. Problemet er altså kombinasjonen: laser, fargeskriver, med kopi/scan og trådløs. Vet noen om et billigere alternativ enn 7000? Eller vet noen om en annen løsning? Kan jeg kjøpe en multifunksjonskriver som ikke er trådløs og gjøre den trødløs ved å f.eks kjøpe en trådløs USB hub (fungerer en slik trådløs hub med en multifunksjonsskriver??)? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 hvorfor farge laser ? komputer for alle har teste driftskostnadene for laser og blekkskrivere og konkluder med at svart/vit laser er biligere en svart/hvit blekkskriver . farge blekskriver er biligere en farge lasere . je har ihverfal det intryke at det er flere modeller å velge mellom på blekfronten en på laser fronten. at bleket kan størkne og tette dysene har ikke vært noen stort problem hos meg. riktignok så har jeg bjc 6200 modellen fra canon som har en del år på baken. da den var ny kunne man og få en scanner til den. noe jeg aldri har benyttet meg av. en blekk skriver har en del fordeler fremfor laser. bl.a. å skrive ut bilder på foropapir . f.eks så er Canon Pixma MP600R er en trådløs multiplikasjons blekskriver. eller så må du nok benytte deg av diverse bokser og overganger. oversikt fra komplett.no det skal finnes flere modeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå