levlex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 I England, men kommer til Norge først i september. Les mer Lenke til kommentar
benlen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan er det egentlig å ha en slik i norge. Trenger man noe spessielt abbonoment eller funker den med alle? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Griselekker, men frykter den blir grisedyr også uten abbonement ... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Griselekker, men frykter den blir grisedyr også uten abbonement ... Ja den ser utrolig bra ut.. vet ikke helt om jeg likte helt menyen på den, men er vell bare vanesak.. stor er skjermen egentlig? Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan er det egentlig å ha en slik i norge. Trenger man noe spessielt abbonoment eller funker den med alle? Poenget med Blackberry, er det geniale epost-systemet. For å kunne ta i bruk dette, må man ha abon. fra en støttet leverandør. I Norge er det såvidt jeg vet bare Trigcom og TDC som er støttet. Det er sikkert mulig å bruke den som en vanlig telefon uten dette, men det har jeg aldri prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg