Gå til innhold

Dell Latitude E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Våkn opp folkens! Dell har lansert Latitude E-serien. Veldig flotte maskiner! Hadde kjøpt en selv, om det ikke var for at jeg må ha blu-ray.

Info hos Dell

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4553

hva har du tenkt man skal bruke denne PCen til?

BTW kan man konfigurere sklik at man får blue ray ;)

Hvor kan man det? Jeg kan ikke finne noe om det. Ikke har de HDMI heller (noe jeg gjerne vil ja).

Det er gode rabatter ute og går også. 2,882kr på største modellen av E6500

Lenke til kommentar
Våkn opp folkens! Dell har lansert Latitude E-serien. Veldig flotte maskiner! Hadde kjøpt en selv, om det ikke var for at jeg må ha blu-ray.

Info hos Dell

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4553

hva har du tenkt man skal bruke denne PCen til?

BTW kan man konfigurere sklik at man får blue ray ;)

Hvor kan man det? Jeg kan ikke finne noe om det. Ikke har de HDMI heller (noe jeg gjerne vil ja).

Det er gode rabatter ute og går også. 2,882kr på største modellen av E6500

på alle andre dell ene har jeg sedt at de kan komfigureres og da kan du få med blue ray ;)

Lenke til kommentar
på alle andre dell ene har jeg sedt at de kan komfigureres og da kan du få med blue ray ;)

Skjønner ikke helt poenget ditt. Jeg er fullt klar over at det går å konfigurere andre dell maskiner med blu-ray, men her er det snakk om den nye Latitude E-serien.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt poenget ditt. Jeg er fullt klar over at det går å konfigurere andre dell maskiner med blu-ray, men her er det snakk om den nye Latitude E-serien.

ok, men da gidder ikke jeg og hjelpe deg mere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...