The Ghost Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Før så lastet jeg ned uten å åpne noen porter så da gikk det jevnt og trutt mellom 40-60kB/s, nå har jeg åpnet en port som Bitcomet bruker og nå vil den plutslig ikke laste ned lenger, jeg som håpet dette ville øke hastigheten Nå gir også BitComet noen rare verdier da opplastninga ligger veldig lavt så viser den lile grafen at den går oppi 200kB/s, den l også før mellom 40-60kB/s Hva gjør jeg galt ? Endret 13. august 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Prøv et annet torrentprogram uTorrent, feks. BitComet er bannet av mange trackere. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) hmm, men har utorrent en måte jeg kan forsette på min nåværende nedlastning eller må jeg starte fra nytt av ? Edit: la til bilde Endret 13. august 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Pek nedlastingen i uTorrent til samme mappa du har lastet ned i, og bruk samme .torrent fil - så skal det gå bra. uTorrent vil da kjøre en sjekk av dataene som ligger der og laste ned resterende. Btw... du laster veldig mye opp, men veldig lite ned iflg. screenshotet ditt. Prøv å begrense opplastingshastigheten slik at den ikke stjeler så mye av linja di. Endret 13. august 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Vel trodde at man hadde en egen ned og opp kapasitet eller tar jeg feil ? Har selv 16000/750. Også ser du på bilde at bitcomet ikke laster noe ned og bare 1kB/s opp, hvorfor står det da i den grafen som tilhører bitcomet at jeg laster 221kB/s opp ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Porten som jeg har åpna er åpen når jeg kjører bitcomet i bakgrunnen men så fort jeg skrur av bitcomet så for jeg at porten ikke er åpen lenger med utorrent sin port skjekker ... Noen som vet vhorfor ? Har Speedtouch 780WL Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bruker du maks uthastighet, begrenser den nedlastingshastigheten din. Prøv å sett en annen port, og start uTorrent på nytt. Pleier å virke. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du kan da ha maks opplastingshastighet uten at det påvirker nedlinja di... Kjører fint 10/10 mbps i utorrent på likt her Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Du kan da ha maks opplastingshastighet uten at det påvirker nedlinja di... Kjører fint 10/10 mbps i utorrent på likt her Men da har du ikke ADSL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå