Towelrag Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Skal kjøpe via bedrift så jeg får det nede i 7500 Har sjekket litt opp og det viser seg at det er like bra som grafik kortet i xps laptopen jeg skulle kjøpe så det blir nok denne inv_biggrin.gif Tar tilbake det, virker som det er svært dårligt egnet til spilling:S Endret 15. august 2008 av Towelrag Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Skal kjøpe via bedrift så jeg får det nede i 7500 Har sjekket litt opp og det viser seg at det er like bra som grafik kortet i xps laptopen jeg skulle kjøpe så det blir nok denne inv_biggrin.gif Tar tilbake det, virker som det er svært dårligt egnet til spilling:S ook Lenke til kommentar
Towelrag Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Endte opp med en Dell xps m1530 som først var planlagt:D Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Skal kjøpe via bedrift så jeg får det nede i 7500 Har sjekket litt opp og det viser seg at det er like bra som grafik kortet i xps laptopen jeg skulle kjøpe så det blir nok denne inv_biggrin.gif Tar tilbake det, virker som det er svært dårligt egnet til spilling:S Du vet at bedriften da må være i momsregistret og betale moms? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Endte med en XPS M1330 for min del Hadde det bare vært digital video ut hadde jeg nok valgt Latitude, selv med gfx mindre egnet til spill og slikt. Lenke til kommentar
Towelrag Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Du vet at bedriften da må være i momsregistret og betale moms? Ja, jeg vet hvordan alt dette fungerer ellers ville jeg ikke bestilt via bedrift Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Du vet at bedriften da må være i momsregistret og betale moms? Ja, jeg vet hvordan alt dette fungerer ellers ville jeg ikke bestilt via bedrift Alle kan kjøpe på bedriftsiden. Grunnen til at det blir billigere er momsen som trekkes fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå