Gå til innhold

Dell's nye E Latitude serie

w4zz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikla litt på 14" til skolebruk, men når den ikke har digital bilde ut er det ikke aktuelt. Veldig synd, for 14"eren hadde vært fin til mitt bruk ellers.

har du sedt på acer?

de har mange billige skole PCer som acer aspire one, det er en tråd om den i dette forumet ;)

Endret av Hooper1004
Lenke til kommentar
Nope. Har egentlig hørt mye fint om acer, men forskjellen i holdbarhet og service på min dell, og brodern sin acer gjør at jeg kvier meg litt til å gå fra dell til acer.

tro meg du kommer ikke til og angre jeg har hadt begge og ble så fornøyd med aceren at jeg har kjøpt en ny en ;)

Lenke til kommentar
Mulig å bestille disse som privatperson? Finner de kun i sortimentet for små/mellomstore bedrifter, store multinasjonale bedrifter samt offentlig sektor. Sikler greit mye etter en av disse.

ja det er fult muli, oppe er det ei linje og der står det for hjemme bruk trykk på den så kommer du frem ;)

Lenke til kommentar
Nope. Har egentlig hørt mye fint om acer, men forskjellen i holdbarhet og service på min dell, og brodern sin acer gjør at jeg kvier meg litt til å gå fra dell til acer.

tro meg du kommer ikke til og angre jeg har hadt begge og ble så fornøyd med aceren at jeg har kjøpt en ny en ;)

Fant ingen acer med hdmi/dvi port, så da er jeg jo strengt talt like langt. Dvs.. fant ingen 14" fra Acer med det.

Har jo en eldre 17" Inspiron nå, så skal ha meg en liten en. 13-14", og den nye Latitude serien tror jeg hadde vært nær perfekt. Solid som toget, og akkurat passe stor.

Lenke til kommentar
Tror jeg trenger en retard-howto for å komme frem :(

Noen som orker å hjelpe?

oppe på forsiden er det et dell merke ved siden av den står det "for hjemme bruk", hold musa på den og det kommer opp en "liste"

øverst står det "bærbare" trykk på den og vips så er du der ;)

men hvis du vil ha en slik latuide E trukker du på den store reklamen for den, velger en og oppe til høyre står det "konfigurer og kjøp" trykk på den og vent til siden kommer frem ;)

Lenke til kommentar

Ringte i stedet. Maskinen er bestilt.

Selgeren var veldig overrasket over at maskinen kom med ekstra batteri som standard - noe jeg selv lurte litt på også. Var sugen på skjermoppgraderingen, men det var minst 2 ukers ventetid på å få den, så jeg ble frarådet akkurat den, da ventetiden var noe i overkant. Ca. 2 ukers leveringstid ble jeg opplyst om, på grunn av at maskinen var splitter ny.

Jeg venter i spenning. Skal bli greit å få byttet ut den trofaste Compal CL-56-maskinen jeg kjøpte i 2004.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...