Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kreft kan kureres

Myo

Anbefalte innlegg

Gjest Opprørt

Hei Myo

Jeg er så takknemlig for slike ildsjeler som deg!!! Jeg er så enig med deg i det du sier og litt til. Det er på tide at folk våkner og forstår at vi eksisterer som melkeskyr for legemiddelbransjen. Enorme markedskrefter er i sving og milliarder av kroner. Barn ligger på sjukehuset og dør av kreft, fordi myndighetene ikke ønsker alternative metoder, som vi vet hjelper, inn i landet. Er ikke dette litt rart? Når har forskningen i Norge blitt så ekstra ordinær og suveren at alle andre lands godkjente dokumentasjon er "eksperimentelt". Vi vet jo hvor glad staten er i aksjer, mon tro hvor store milliardbeløp som ligger innepakket i i store bedrifter i legemiddelbransjen....Det er klart at myndighetene vil beskytte sine interesser....et barn fra eller til...hva er vel det?? Det er på tide å våkne fra dvalen å tenke litt over hva vi skal godta!! Vi har hodet, kunnskapen ligger der, det er på tide å legge to og to isammen. Det er skremmende enkelt og det gjør vondt å forstå!!!

Mvh opprørt.

forresten...hvor ofte er Otto Warburg nevnt i lærebøkene til f.eks. legestudentene??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
forresten...hvor ofte er Otto Warburg nevnt i lærebøkene til f.eks. legestudentene??

Hvor mange lærebøker for legestudiet har du lest ?

Alle Warburgs publikasjoner er fult tilgjengelig for alle medisinstudenter. Hans hypotese eksisterer fortsatt. Man kjenner til både styrkene og svakhetene.

Beklageligvis er det ikke bare så enkelt som Warburg skal ha det til.

Dessuten når (ikke om) de store innen legemiddel firmaene lager medisin rettet mot energiprosessene i cellene så regner jeg med at du ikke bøyer du ikke av for disse kapitalistiske djevelene.

Endret av netroM
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

DCA kan man forsøke å få tak i selv. Det er bare et simpelt kjemisk stoff. Selvfølgelig kan det være bra å ha oppbakking av en lege ved sin side, men det er faktisk mulig å få tak i dette selv.

Det er ikke et legemiddel, det er ikke patentert og det er vanlig kjemisk stoff. Du kan jo kjøpe sitronsyre, glukose og all slags kjemi. Så hvorfor ikke også DCA.

Pass på hvordan det skal oppbevares. Noen stoffer reagerer med luft. Tror jeg husker at DCA også reagerer med luft.

Finnes en del informasjon om det på internett:

https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=dca+cancer

Finnes det noen websider for hvor mange pasienter som dør av kreft i forholdsvis ung alder? Hadde det ikke vært bra å hatt en slik side, som holder samfunnet oppdatert når man ikke greide å redde nok en ung pasient.

Det er ikke det at eldre ikke skulle fortjene kreftbehandling, men jeg vil tro at det vil virke mye mer provoserende å lese om la oss si en 25-åring dø av kreft, hvor legene har gitt opp. Eller hva med en 10-åring.

Dette er noe Dagbladet og de der "helse-fokus"-avisene kunne skrevet om en gang i uken som førsteoppslag. Til politikere og samfunn våkner. Men, nei de skal skrive om trivielle ting som hvor farlig Flåtten er, ørten ganger pr. år.

Men istedetfor så skriver de om:

Pass deg for slag, hjerte, lunge, diabetes og alskens slike ting som bare gjør at folk får helseangst.

Hvorfor skal kun trafikkofre nevnes årlig. Kunne ikke de unge kreftdøde ved sykehusene også fått sin dag?

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...