Arve28 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Lest at Premier 6.5 har mulighet til å kjøre filmen til mpg. Blir dette like bra som CCE comprimering? Så var det å lage bra kapitler med bilder og meny. Har Premier 6.5 dette inne? Noen som har testet Ulead DVD workshop eller Ulead DVD moviefactory 2. (Lese litt på hjemmesiden deres). Finnes det andre programmer som kanskje er bedre? Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Premiere 6.5 har innebygd mpeg2 encoder, jeg vet ikke hvordan det ligger an med kvaliteten på denne ift CCE, men jeg tror nok at CCE er langt bedre - og ikke minst laaaaangt kjappere. SVCD Authoring Bruk VCDEasy, det er lett å legge inn kapitler der (du må sjekke at det er krysset av for Enable PBC Play), videoframviseren er litt krøllete for min del så jeg tar bare å setter inn tidspunktene ved å finne dem først i Premiere. SVCD støtter bare bildemenyer uten noen som helst slags effekter - du kan bruke knappene 0-9 på remoten, så du må rett og slett bare lage et bilde der du skriver f.eks. 1 - Start 2 - Kap 2 3 - Kap 3 etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå