AvidGamer Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skal si den var sexy. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 hehe enig med deg der Avidgamer virker som en utrolig god mus, kansje jeg skal skaffe meg en slik når min Razer Lachesis blir utsleten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvor sitter disse knappene plassert på musa? Bilder plz! Jeg er nemlig blitt avhengig av å bla frem og tilbake på nettsider med tommelen. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 NZXT Avatar har ni konfigurerbare knapper. Les mer Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Kan noen forklare meg poenget med å kunne skifte DPI med fysisk knapp? Hvorfor ikke bare ha den på maks dpi og stille sensen i de ulike spillene én gang for alle (noe som må gjøres uansett). Endret 13. august 2008 av Slikape Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kanskje ikke så dum den. Har drevet å prøvd ut A4Tech sine muser og synes disse er ganske bra i forhold til pris. Blir spennende å se en test av denne. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan noen forklare meg poenget med å kunne skifte DPI med fysisk knapp? Hvorfor ikke bare ha den på maks dpi og stille sensen i selve spillet én gang for alle (noe som må gjøres uansett). Det er kjekt tilt ider (både i spill og kontor-bruk), å enkelt kunne bytte mellom presisjon og fart. Forøvrig lurer jeg på hva " bildeprosessering på 5,8 megapiksler.", skal bety? Det mangler vel ikke en tidsangivelse her? AtW Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan noen forklare meg poenget med å kunne skifte DPI med fysisk knapp? Hvorfor ikke bare ha den på maks dpi og stille sensen i selve spillet én gang for alle (noe som må gjøres uansett). Enig med deg(på en måte). Jeg spiller for det meste BF2, og der har jeg tune'et inn sens'n perfekt, syns jeg, Men det kan være greit å ha muligheten til å justere DPI'en når man feks. sitter i en tanks. Da er det bedre å justere sens'en opp ett hakk, slik at turret'et snurrer fortere rund. Det motsatte går for når man skal finjustere siktet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg sitter fortsatt på G5, vurderer sterkt å bytte. Står det noe om vekten på denne musen? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Lurer på hvor god denne er.. Sitter på den Deathadder, som jeg skal si jeg er meget fornøyd med Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan noen forklare meg poenget med å kunne skifte DPI med fysisk knapp? Jeg skjønner hva du mener, men har selv erfart at det kan til tider være meget nyttig å kunne skifte "on the fly". F.eks hvis man driver med bilderedigering, og man vil treffe en bestemt pixel, så kan det lønne seg å skifte til lavere sens. Også som nevnt over, i BF2 når man setter seg inn i en tanks, så er det fint å ha. Er sikkert flere spill og programmer som kan dra nytte av det. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 I Prisguide finner du som vanlig mer informasjon og bilder av produktet: https://prisguiden.no/product.php?productId=99737 Dessverre har ikke produsenten oppgitt vekt, så den informasjonen har vi ikke klart å skaffe til veie. Marius Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har blitt totalt avhengig av å kunne finstille DPI på mus, og det at DPI'en er høy gjør at musa er veldig presis. Stiller DPI når jeg spiller CS og Half-Life, spesielt når jeg bruker siktevåpen som awp. Bruker det også når jeg redigerer bilder og film for å kunne treffe helt presist som nevnt. Min G5(første modell) mangler "bla fremover"-knappen, så jeg vurderer denne musa sterkt. Håper den er tung, da jeg er vant med trådløs mus (mx900) med tunge batterier i, og senere G5 med alle vektene. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 har en microsoft habu som har samme funksjonen med dpi bytte og det er ganske greit å ha... feks når jeg spiller fps spill så kan jeg ha høy dpi når jeg er i trange omgivelser så jeg raskt kan snu meg, men kan sette den ned fort hvis landskapet blir åpent med lange avstander slik at man enklere kan skyte presist Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Håper dere tester denne også når den kommer ut: http://www.roccat.org/Products/Products/ROCCAT-Kone/ Og ontopic, så har jeg fått nok av mus som er små, som razer og alt det møkket der... Nei, gi meg heller en stor og god logitech klump Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Lukter Roccat KONE kopi lang vei, Musa ser bra ut, men den er så kopiert av Roccat sin gamer mus at det frister ikke og kjøpe den. http://www.roccat.org/Products/ Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvor sitter disse knappene plassert på musa? Bilder plz!Jeg er nemlig blitt avhengig av å bla frem og tilbake på nettsider med tommelen. Enig med deg der! Kan ikke fordra å trykke på tilbake-knappen! Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Håper dere tester denne også når den kommer ut:http://www.roccat.org/Products/Products/ROCCAT-Kone/ Og ontopic, så har jeg fått nok av mus som er små, som razer og alt det møkket der... Nei, gi meg heller en stor og god logitech klump Da har du ikke testa Lachesis el Boomslang. Boomslang er feit http://www.straferight.com/forums/attachme...2007-boom10.jpg Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 haha, det var da den største klumpen Nei, jeg har bare testet diamondback 3G, som jeg byttet med min gamle MX510 fordi jeg fikk vondt i hånden Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 vel, det er bra at det er utviklig på denne fronten også, men problemet er at små datamus er ubrukelige. har spillt litt med musa som hører til logitech wave pakka de siste dagene, og den er alt for smal. får krampe i lillefingeren. nei takke meg til mx1000. beste musa jeg har vært borti noengang. ikke har den hårvekst heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå