objorkum Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Har en CSS fil som styrer tekstfelt og knapper med denne linjen: input {border:1px solid; border-color: #000000;color: #000000;font:normal 10px Verdana} Jeg vil at jeg kan legge en bakrunnsfarge for knapper og en for tekstfelt. Disse går jo under samme linje. background-color: #C0C0C0; f.eks gjør jo at knapper og tekstfelt får denne fargen. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Har en CSS fil som styrer tekstfelt og knapper med denne linjen: input {border:1px solid; border-color: #000000;color: #000000;font:normal 10px Verdana} Kan vel skille mellom dei: input.button {} input.post {} input.radio {} input.button:hover {} osb. osb. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg også trodde input.button{} skulle funke men neida... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 jeg tror det blir bedre å bruke .button input { blABLABLA } .text input { } <input type="button" class="button"> <input type="text" class="text"> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå