Peritass Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 er det noen her ute som vet om det kommer noen patch til racedriver grid som gjør at man bruke clutch. Mener dette hadde gjort spillet hakket bedre! Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Bumper denne jeg... Kom over dette bildet, og der ser jeg at det er mulig og velge en knapp til hvert gir, som gjør det er mulig og bruke H-skifteren. Dette er ikke originalt på Grid så vidt jeg vet, så dersom noen vet hvordan dette kan fikses hadde det vært digg Endret 4. januar 2009 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Hombleracer Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg tipper skjermbildet du snublet over tilhører pc-versjonen, i og med at det står numpad på skifting av gir. just my two cents Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 For å ikke snakke om ESC og Enter. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er pc jeg har det på og jeg har ikke dette valget i control menyen iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå