Arulon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Heisann! Jeg har designet en hjemmeside for en guild i Warhammer Online. Fikk en freelancer til å gjøre markup for meg og implementere den i Joomla!, men fikk tilbake en template full av tables og slikt! Har kun erfaring med web-koding på lavt nivå, men bestemte meg allikevel for å prøve og gjøre om siden til strict html.. Med [div]'er og css! Mye prøving fram og tilbake, og MYE "stjeling" av andres koder gav meg til slutt dette resultatet: Cracked Skull Company CSS fil Forsiden vises helt greit i Firefox, men når det kommer til IE (ahhhhhhhhh!!!!) så blir det bare feil. Vet at IE sliter med å lese CSS riktig, men se på Warhammer Online sine sider. Denne vises godt i både Firefox og IE (sikkert i Safari, Netscape og Opera også). Jeg har beklageligvis nesten kopiert deres kildekode direkte, men min side fungerer fortsatt ikke i IE. Noen som kan se på kildekoden og CSS min, og kanskje fortelle meg hva som må gjøres anderledes? Takk på forhånd.. Endret 13. august 2008 av Arulon Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Et sterkt angrep av div-mania ser jeg. Orket ikke telle, men det må da være nærmere 50 div-elementer på forsiden!? Div-suppe er vel så feil som tabell-suppe! Det er ikke uten grunn at finnes langt flere HTML-elementer enn div, span, a og img: http://htmldog.com/reference/htmltags/ Tror nesten du setter div-rekord Lenke til kommentar
Arulon Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Haha.. Ja, det er vel en del div-tager der! Men er det suppe? Synes alt står oversiktlig og fint! Neida, vet ikke om det er for mange eller ikke, for har basert hele koden min på Warhammer Online sine egne sider. Lenke til kommentar
Arulon Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Bumper tråden.. Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå