bjorn432 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så Hearts of Iron 3 på lista tidlig på onsdag, men denne ble fjernet senere. Betyr det da at det er en feil, eller er det tatt bort fordi det skal være en overraskelse? Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Har Nibris trukket seg fra Games Convention eller noe? Det står iallefall på deres hjemmesider at de deltar. Med hva er jeg litt usikker på, men det ville vært merkelig om de ikke viste fram Sadness snart? Eller? edit. kilde: http://nibris.net/news.html Endret 15. august 2008 av Ostekake Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hmm... hva menes med Funcom og "Nye Age of Conan"? Endret 16. august 2008 av alfabanan Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bla feks. en side tilbake og les. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ååå som jeg gleder meg til: - My Horse and Me 2- What's Cooking with Jamie Oliver - Fab 5 Soccer (???) Kan dette bli gode spill? :!: Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hadde nesten gledet meg til FunCom sin presentasjon hvis det ikke var for tørrpinnen som skal holde den *host* Ellingsen *host* Ellers var det mange fine spill på listen. Blir en fin spillhøst. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Håper vi får se noe nytt om the secret world. Lenke til kommentar
Lumin Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hva er dette her med "nye" age of conan. Kun en marketing jippo? Er vel mer som: dudes, we fixed up since release, come play. Also robe and wizard hat optional. Ser fram til raving rabbids TV, 1 og 2 var fantastisk moro. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Wow, Fuel høres ut som et kult spill! Stor åpen verden - uten grenser. 16 spillere online i den åpne verdenen, Dynamisk værsystem som gjør at man kan møte på tornadoer, snøstormer osv? Kjøre i Grand Canyon, skoger, på fjell? Høres ut som det Need for Speed pleide å være! (og skulle ha blitt..) Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Ett spill som burde ha gitt lyd fra seg snart er Project Offset. Synes det er rart de ikke har gitt ut noen info/trailere på veldig lenge (bortsett fra en internal lekket trailer for en god stund siden). Endret 19. august 2008 av NightReaper Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ett spill som burde ha gitt lyd fra seg snart er Project Offset.Synes det er rart de ikke har gitt ut noen info/trailere på veldig lenge (bortsett fra en internal lekket trailer for en god stund siden). Helt enig, det spillet har jeg hatt så øyst på siden..var det 2004? :o Ser jo konge ut.. Man kan snart begynne å lure på om det kommer i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg