Gå til innhold

Spillene på Games Convention 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et Total War spill til?? Endelig, beste strategispillene jeg vet om :) .
Hvis du ikke er oppdatert bør du sjekke ut Total War-kategorien, har skrevet en del nyheter der når det gjelder Empire: Total War. ;)

Har forresten et tips til dere i redaksjonen som tar turen, dette gjelder alle intervjuer. Kan dere prøve å stille spørsmål som ikke alle andre spillsider etc. allerede har spurt flere ganger? Prøv å se litt på forumer verden over til forskjellige spill og se hva både nye tilhengere og "veterantilhengere" av serien/spillet virkerlig ønsker å få svar på. Vi ønsker ikke at de for tiende gang skal finne på en ny måte å svare på spørsmål om hva som blir det virkerlig revolusjonerende med spillet, om de har svart på dette før til andre journalister flere ganger. Jeg vet at det er begrenset hva utviklere kan komme med av informasjon, men prøv hvertfall.

Lenke til kommentar
Og hva er dette med "ny age of conan" fra Funcom? Its news to me..

Spillet skulle egentlig komme ut med DX10, men dem droppet det fordi dem synes ikke dem fikk det til å bli slik DX10 burde være, altså se bedre ut/andre forbedringer, derfor valgte de å bruke enda mer tid på det å lovet å overraske oss på denne messen. De lovet store forbedringer, så er spent å se. Muligens andre ting enn DX10 også, men det vet jeg ikke

Noe små imponernede forbedringer må det ihvertfall være, ellers hadde dem vell ikke giddi å vist det fram på en messe ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Ingen visning av Mafia 2? eller kan det være det tikker inn? :p

Hørte at releasen til Mafia 2 var lagt til fjerde kvartal/finans kvartal elns, dvs. at det kommer i vinter en gang. Noen som kan bekrefte dette?

Det er bekreftet at Mafia 2 ikke vil komme før tidligst neste sommer.

Lenke til kommentar
Og hva er dette med "ny age of conan" fra Funcom? Its news to me..

Spillet skulle egentlig komme ut med DX10, men dem droppet det fordi dem synes ikke dem fikk det til å bli slik DX10 burde være, altså se bedre ut/andre forbedringer, derfor valgte de å bruke enda mer tid på det å lovet å overraske oss på denne messen. De lovet store forbedringer, så er spent å se. Muligens andre ting enn DX10 også, men det vet jeg ikke

Noe små imponernede forbedringer må det ihvertfall være, ellers hadde dem vell ikke giddi å vist det fram på en messe ;)

Ut frå det eg har lese på forumet er det ikkje grafikken som gjer at folk sluttar med AoC, så eg håpar for deira skuld at det er meir på gang.

Lenke til kommentar
Brothers in Arms skal i følge Ubisoft ikke vises på Games Convention. Aliens blir heller ikke vist, melder Sega (evnt. skal det være en overraskelse). Gearbox skal imidlertid vise Borderlands (som utgis av 2K Games).

Funcom ønsker ikke å fortelle hva de skal gjøre der nede, utover å vise frem "Nye Age of Conan".

Ok, takk for info! :)

Personlig håper jeg Aliens: Colonial Marines er en surprise da...

De må jo vise noe snart? skal jo komme i Første kvartal av 2009, ifølge wiki.

Håper nesten på at AoC er noe mer enn DX10 ja, det virker som om de kanskje bør dra en del add-on ut av, uhm, flosshatten :D dersom det skal begynne å gå oppover med antall spillere og aksjer osv...

Hvor mange AoC spillere er det i dag?

Lenke til kommentar

ArmA 2 vil visest :thumbup:

That is correct ;)

Miklós Csémy

PR and Marketing Manager

IDEA Games

Naskove 3, 150 00 Praha 5, Czech Rep.

tel.: +420 2 57189564

fax: +420 2 57189547

www.idea-games.com

REPLY

stig pedersen napsal(a):

I'm wondering whether Bohemia Interactive will be showing ArmA 2 at GC in Leipzig?

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...