Gå til innhold

Spillene på Games Convention 2008

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498
Eg ser mest fram til:

Guitar Hero: World Tour

Rock Band 2

Command & Conquer: Red Alert 3

red alert 3 er ikke noe å vente på. EA har voldtatt den C&C serien der også desverre... blir vel at de prøver og melke ra navnet for det de kan de neste åra :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venter på tilbakemelding fra utgiverne.

Hva med Mercenaries 2: World In Flames - glemt eller skal ikke vises?

Hva er dette her med "nye" age of conan. Kun en marketing jippo?

Mercenaries 2 slippes i Norge 4. september, og det er naturlig å tro at EA ønsker å bruke plass på å vise titler som ligger lenger frem i løypa.

"Nye Age of Conan" er DirectX 10-versjonen av spillet, nye områder, nytt innhold og nye funksjoner.

Lenke til kommentar

har lest igjennom lista nå, og det var da noen spill som jeg ser fram til. farcry 2 og fallout 3 så jeg ikke, men de er jo bekrefta og godt på vei allerede, så det gjør ikke så mye.

det jeg la mest merke til var alle spilla jeg aldri har hørt om. og sannsynligvis aldri kommer til å høre om igjen. med mindre de viser seg å være bra og gamer skriver en artikkel om de.

Lenke til kommentar

GEARBOX da? De har jo Brothers in Arms: Hells Highway på gang - og IKKE MINST Aliens: Colonial Marines, som vi kun har sett noen screens fra...

skal dette vises?

Edit: Ang Age of Conan - hva med 360 versjonen? Tror dere den vises snart?

Endret av [-GoMp-]
Lenke til kommentar
Ingen Far Cry 2 der nei... :thumbdown:

Unnskyld, det falt bort ved en feil.

fallout 3 så jeg ikke

Nå er det der :-)

GEARBOX da? De har jo Brothers in Arms: Hells Highway på gang - og IKKE MINST Aliens: Colonial Marines, som vi kun har sett noen screens fra...

skal dette vises?

Edit: Ang Age of Conan - hva med 360 versjonen? Tror dere den vises snart?

Brothers in Arms skal i følge Ubisoft ikke vises på Games Convention. Aliens blir heller ikke vist, melder Sega (evnt. skal det være en overraskelse). Gearbox skal imidlertid vise Borderlands (som utgis av 2K Games).

Funcom ønsker ikke å fortelle hva de skal gjøre der nede, utover å vise frem "Nye Age of Conan".

Lenke til kommentar
Er dette spill som har en eta. foer jul, eller inneholder listen ogsaa mer fremtidige titler?

Mange spill som ikke kommer ut før jul ja.

Blant annet:

Halo Wars

Borderlands

Mad World

Killzone 2

Heavy Rain

Resident Evil 5

The Sims 3

...er alle 2009-spill.

Vil tippe halvparten av spillene på lista kommer i år, mens den andre halvparten kommer neste år.

Lenke til kommentar

Var nok svært få spill der jeg interesserer meg for som jeg ikke har hørt om før. Men, men, har jo noe å glede meg til likevel.

Savnet for øvrig en kommentar angående hva slags plattform de forskjellige spillene kommer til. Det er ikke alle som har samtlige konsoller inkludert bærbare og en brukbar PC. ;)

Lenke til kommentar

Sony skal ha pressekonferanse, men ikke Nintendo og MS.

Ingen visning av Mafia 2? eller kan det være det tikker inn? :p

Hørte at releasen til Mafia 2 var lagt til fjerde kvartal/finans kvartal elns, dvs. at det kommer i vinter en gang. Noen som kan bekrefte dette?

Det er snakk om november på det tidligste. Mest sannsynlig neste år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...