Thea Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hei jeg lurer på om noen har en minnebrikke å anbelfale til canon powershot a70? hilsen thea Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg ville kjøpt det billigste Compact Flash kortet jeg fant. Minimum 128MB, gjerne 256MB. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg driver også å lurer på om jeg skal kjøpe det samme, men i mitt tilfelle vil minne under 512 MB bli for lite (skal være i utlandet i 3 uker og vil kjøpe nok når jeg først kjøper). Har sjekket priser, og skal jeg kjøpe alt på et sted ble det billigst på komplett. Der kom hele pakken på ca 4700 ekslusive frakt. Da får du TwinMOS minne som ser ut til å ha bra spesifikasjoner. De lager jo også bra minne til vanlige PCer til en rimelig penge. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 eg ville kjøpt det billigste Compact Flash kortet jeg fant Ikke bare se på pris, vær så snill! Men som Xmag sa. TwinMos er kvalitetsbrikker! Ikke finn på å kjøp "noname" brikker osv, da disse ofte er tregere og at du kan oppleve kompabilitetsproblemer. Lenke til kommentar
svingen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 kjøpte meg TwinMOS 256MB Compact Flash Card til a70 det funker veldig bra til ein pris av 670 kr er det ikkje gali syns eg men minne går veldig fort så er gald eg kjøpte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå