Slurt-is Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg har en gitarforsterker her, og stoffet har fått to nokså lange rifter. Siden det ser så slitt ut, så hadde jeg tenkt å kjøpe nytt stoff til den. Men hvor får man tak i slikt? Stoffet på gitarforsterkere er jo en slags blanding av trå og plastikk (for at det ikke skal gå an å skade elementene). Først tenkte jeg å bare få tak i vanlig høyttalerstoff, men jeg trenger nok noe mer kraftig på gitarforsterkeren (skal drasses på en del). Takker for svar edit: Helst en plass i Stavanger/Sandnes området! Endret 13. august 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Biltema selger jo noe til å ha rundt høyttalere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tror også ljudia hadde det en gang i tiden. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ta deg en tur til Musikksenteret i Stavanger. Hvis ikke de kan hjelpe så stikker du til Sagevik vegg-i-vegg med overnevnte butikk og spør der! Kan ikke de heller hjelpe deg, ja da er gode råd dyre! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Var hos Sagevik i går, og der fikk jeg bestilt Marshall høyttallerstoff. Han var ikke helt sikker på prisen, men sa ca. 200-300,- kr - noe som jeg synes er en grei pris. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Så bra! Synes du fikk en helt kurant pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå