Jotun Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Eg har en relativt grei bærbar pc, overraskelsen var derfor veldig stor da eg fikk beskjed om at minnet var for dårlig til å spille en gammel klassiker.... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er ikke mulig å lese hva som står på bildet Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) du skal vel kunne starte det opp uansett. selv om den testen der påstår at den ikke er bra nok, så betyr ikke det at det stemmer. den type tester der er ikke alltid til å stole på. edit: jeg ser heller ikke hva som står der. fiks bildet. Endret 13. august 2008 av Spirre Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Er ikke mulig å lese hva som står på bildet Det går med zoom-funksjonen i Opera. Han feila på minne (treng 32MB, har berre 2GB), og versjon av DirectX (treng versjon 7, har ein ukjent versjon). Ser ut til at programmerarane bomma litt når dei laga denne sjekken, ja. Kay Endret 13. august 2008 av KayAU Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ÅÅåh, se der ja. Er samme feilen i Heroes 3 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 32mb minne er jo noe mindre enn 2gb (2048mb) da. testen skalerer ikke godt nok. og den er tydeligvis litt dårlig laga siden den ikke klarer å gjennkjenne nyeste dx versjon heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 oops Beklager det dårlige bildet.... FIkk seff installert det, og skjønte nok at 32mb var mindre enn 2 gig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå