danilovic Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hvor plasserer du enheten når du er ute og går? Hvor har du den eventuelle fjernkontroll-saken? Jeg sliter nemlig med å finne ut hvor jeg skal ha min nå. Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Har den i lommen. Men da må jeg droppe å ta med lommeboken, og det er litt dumt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Har den i lommen. Men da må jeg droppe å ta med lommeboken, og det er litt dumt. Tenkte mer på hvilken lomme. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 pleside å ha min MDspeller i innelomma .. og festet fjernkontroll-saken i lomma der ... ... Lenke til kommentar
lauking Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Pleier å ha MD'en i bukselomma, jakkelomma eller innerlomma. Kontrollen pleier jeg å henge i kragen på genseren for lett tilgang. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Har alltid min creative muvo mp3 spiller i høyre bukse lomme, men dette ble det en kjapp slutt på.. den har nemlig nettopp tatt kvelden, eller bare to måneder snakk om kvalitet Lenke til kommentar
Odden Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 har sidelommer på buksene... der ligger den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå