Co[]V[]bster Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bør jeg oppgradere Firmware'n på en cd-brenner som aldrig har gjitt meg noen problem? En som alltid har funket bra? (CRW-4816A) Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Kommer jo an på hva firmwaren gjør da. Ikke så mye vits å gjøre det omd u ikke har behov for det. Du kan ihvertfal "overklokke" liteon-brennere... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg leste litt på Asus sin hjemmeside og fant en ny firmware til både brenner og dvd rom.. På brennern's nye firmware sto det følgenge: "solve the problem of reading protection VCD" Så jeg kommer til å flashe den Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Aj, etter at jeg flashet ny firmware på brennern (CRW-4816A) så er det plutselig bare en 32X brenner.. Er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 flash tilbake, finner sikkert den gamle firmwaren på nettet ett steds, men har du lastet ned feil firmware? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Nei, jeg lastet ikke ned feil firmware.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Du må flashe den tilbake med den orginale firmwaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå