Gå til innhold

Kan ikke starte Outlook. Kommer feilmelding.

mpeg

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en maskin med Microsoft office 2003. Men når jeg prøver å åpne outlook,kommer denne feilmeldingen:Kan ikke starte Microsoft Outlook. Kan ikke åpne vinduet i Outlook. Kan ikke åpne de angitte mappene. Serveren er ikke tilgjengelig. Kontakt systemansvarlig hvis problemet vedvarer.

Har funnet en løsning på denne linken: http://support.microsoft.com/kb/822503/no

Problemet er at jeg ikke skjønner helt hva de mener med løsningen.

Sitat:

1. På siden Endre innstillinger for Office-bruker (side 10 av 24) utvider du Microsoft Outlook 2003, utvider Diverse, og klikker deretter PST-innstillinger.

2. I den høyre ruten dobbeltklikker du Standardplassering for PST-filer, og deretter skriver du inn den ønskede banen i boksen Standardplassering for PST-filer. Skriv for eksempel inn %USERPROFILE%\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook\.

3. Klikk OK, og følg deretter trinnene for å fullføre veiviseren. Når du har korrigert MST-filen, distribuerer du Office ved å bruke den riktige MST-filen

Hvor gjør jeg feks.nr 1 på listen?(side 10 av 24)???? Hvilken sider er det snakk om, og hvor finner jeg den?

Har forsøkt å avinnstallere og innstallere på nytt 2-3 ganger uten at det har hjelpt noe.

Håper dere kan hjelpe meg med dette.

På forhånd takk.

Mvh Mpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...