mpeg Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei. Har en maskin med Microsoft office 2003. Men når jeg prøver å åpne outlook,kommer denne feilmeldingen:Kan ikke starte Microsoft Outlook. Kan ikke åpne vinduet i Outlook. Kan ikke åpne de angitte mappene. Serveren er ikke tilgjengelig. Kontakt systemansvarlig hvis problemet vedvarer. Har funnet en løsning på denne linken: http://support.microsoft.com/kb/822503/no Problemet er at jeg ikke skjønner helt hva de mener med løsningen. Sitat: 1. På siden Endre innstillinger for Office-bruker (side 10 av 24) utvider du Microsoft Outlook 2003, utvider Diverse, og klikker deretter PST-innstillinger. 2. I den høyre ruten dobbeltklikker du Standardplassering for PST-filer, og deretter skriver du inn den ønskede banen i boksen Standardplassering for PST-filer. Skriv for eksempel inn %USERPROFILE%\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook\. 3. Klikk OK, og følg deretter trinnene for å fullføre veiviseren. Når du har korrigert MST-filen, distribuerer du Office ved å bruke den riktige MST-filen Hvor gjør jeg feks.nr 1 på listen?(side 10 av 24)???? Hvilken sider er det snakk om, og hvor finner jeg den? Har forsøkt å avinnstallere og innstallere på nytt 2-3 ganger uten at det har hjelpt noe. Håper dere kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk. Mvh Mpeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå