Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hey, jeg er då ein gut på 15 år, og har ei dame på 15.. Vi har altså toke eit par samleier der jeg "hopper av i svingen".. Har altså sluttet med det no Men, hun har veldig humørsvingninger.. Og har lagt på seg litte grann, men hun har jo og åte litt ekstra i sommer ^^ Så veit jo ikkje heilt der Hun har for ikkje lenge siden hatt mensen (men har hørt ein kan være gravid for det) Men, som sakt veldig humørsvingninga, og har vore litt kvalm i det siste, men ikkje om måroen så vidt jeg veit.. Er det stor kjengse for graviditet med og "hoppe av i svingen" er vel mitt eigentliga spørsmål? Det beste hadde vore og kjøpt graviditets test, men er litt dyrt for ein gut på 15 som er på leiting etter jobb, så syns dere det er vits og ta graviditets test? Er det noen stor kjangs for at hun er gravid ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ta testen dere, kan aldri være for sikkert, surt å få barn i så tidlig alder. Tro meg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ta testen dere, kan aldri være for sikkert, surt å få barn i så tidlig alder.Tro meg. Ja, det er sefølgeli ikkje kjekt, men trur du/dere at det er stor kjangs for at hun er gravid, med at hu faktisk har netop har hatt mensen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke stor sjangs men den er alltid der. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke stor sjangs men den er alltid der. Ja, sjønner kva du meinar Så får eg sjå om pengane rekker til, og vist ikkje så håper jeg på det beste (Som er ikkje gravid ) Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Værsegod, hyggelig å kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Elsker sånne tråder om uvitenhet. Folk vet tydligvis å hoppe i høyet, men ikke tenke på beskyttelse, så kommer denne "Åh faen kan hun være gravid?". Jesus gidd å begi deg ut på noe du ikke er klar for, og det er nettop sjansen for å få ungen. Slikt er man egentlig aldir skikkelig forbredet på selv når man planlegger det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Woohoo, gutten er 15, trenger ikke å plage han mer. Antar at han tenker mye på dama som kanskje er gravid, tro meg det er ille nok. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Elsker sånne tråder om uvitenhet. Folk vet tydligvis å hoppe i høyet, men ikke tenke på beskyttelse, så kommer denne "Åh faen kan hun være gravid?". Jesus gidd å begi deg ut på noe du ikke er klar for, og det er nettop sjansen for å få ungen. Slikt er man egentlig aldir skikkelig forbredet på selv når man planlegger det. Hehe.. Jeg pleier og bruke kondom selfølgeli Men har desverre og jort uten, og det skal jeg ikkje gjera igjen.. Men 1 [siz=2]enkelt[/size] spørsmål : Er rissikoen stor for at noen kan bli gravid viss ein "hopper av i svingen" ? Takker for svar.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, sånn jeg fikk meg unge. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 INGEN kan gje deg eit fasitsvar. Nokon blir lett gravide, andre har vanskelig for å bli gravide, det finnes til og med dei som ikkje blir gravide i det heile tatt! Så ingen kan svare på om risikoen er stor eller liten, men det er ein risiko der. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 om man har hatt mensen er sjangsen relativt liten, men man kan alltids ta en test for å være sikker. Husk p-piller Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 om man har hatt mensen er sjangsen relativt liten, men man kan alltids ta en test for å være sikker. Husk p-piller Ok, takk for svar Ja, hun skal biunne på P-Pilla Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Husk at det kan kommer ørsmå dropper av sperm ut lenge før utløsnning. Skal ikke mye til. Om hun har hatt mens så er vel sjangsen for graviditet lik null sånn ca! Endret 13. august 2008 av Blacki Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er rissikoen stor for at noen kan bli gravid viss ein "hopper av i svingen" ? Takker for svar.. Risikoen er alltid til stede uansett. Det kommer ut sperm før man får utløsning. Så det finnes ikke noe som heter "hoppe av i svingen", det bare kalles det. Og det finnes heller ikke noen "sikker periode", det bare kalles det. Husk at det kan kommer ørsmå dropper av sperm ut lenge før utløsnning. Skal ikke mye til. Om hun har hatt mens så er vel sjangsen for graviditet lik null sånn ca! Finnes kvinner som har mensen gjennom hele graviditeten, og mange gravide har spotting, eller en mens etter unnfagelsen, så sjansen er ikke[/i] lik null. Basta Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ok, mulig jeg var på tur der da... Men er vel ikke så vanlig det da. Takk for rettelsen! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ok, mulig jeg var på tur der da... Men er vel ikke så vanlig det da. Takk for rettelsen! Nei, det er ikke vanlig, men det er ikke farlig heller Blødninger er først farlige hvis de bare plutselig oppstår. Forsåvidt, de som blør gjennom hele graviditeten er som oftest ikke klar over at de er gravide før de føder (så sant de ikke ser det på magen) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Muligens et hint når det ser ut som om du har svelget en badeball Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Manfred: Ikke alle som merker det sånn heller hvis man legger på seg samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå