Gå til innhold

Oppgradere rom på HTC Diamond?


Anbefalte innlegg

Hei,

hvordan får jeg oppgradert rom'en på min Diamond? Jeg har lastet ned siste rom versjon fra HTC sin side. Problemet er at jeg ikke får en aktiv link mellom telefon og pc når jeg velger active sunc? Når jeg velger "diskstasjon" modus går det fint å overføre mellom telefon og pc, men jeg må vel velge active sync, som det står i rom oppsett?

 

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vell, ja du skal velge activesync , og deretter skal activesyc starte , vis du har windows vista skal windows mobile device center starte

 

deretter når det står i activesync at du er koblet til så skal du start rom updaten til htc , og så bare følge instruksjonene,

 

men husk å ta backup av kontaktene dine og andre viktige ting ;)

Lenke til kommentar
vell, ja du skal velge activesync , og deretter skal activesyc starte , vis du har windows vista skal windows mobile device center starte

 

deretter når det står i activesync at du er koblet til så skal du start rom updaten til htc , og så bare følge instruksjonene,

 

men husk å ta backup av kontaktene dine og andre viktige ting ;)

 

Ja, dette har jeg gjort, men får ikke kontakt mellom pc og mobil. Får kun kontakt når jeg velger diskstasjon istedet for active sync. Rom-programmet starter greit å instruksjoner følger, men når oppgradering starter, så får jeg "feil 260"

 

Må jeg legge inn noe programvare på pc får at active sync skal fungere?

Er det noe oppsett/instillinger på mobil jeg må forandre får å aktivere active sync?

 

Jeg har push mail og dette fungerer greit mot outlook, men da blir jo oppdatering og synkronisering tatt over mobilnett.

Lenke til kommentar
Du må laste ned og innstallere Activesync fra Microsoft sine sider. (Har du allerede gjort dette beklager jeg innlegget mitt. :p)

 

U da man!

Nå fungerte det fint. Vet ikke hvor mye bedre det blir med ny rom, men har hørt den skal bli raskere. Har kun fått sjans til å sette opp pushmail og testet værfunksjonen. Værfunksjonen var blitt mye bedre mht legge til plassering/sted.

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...