princemild Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Søker etter en som kan webprogrammering og design. Det kommer ikke til å være en veldig komplisert side, men skal ha med følgende ting: - Forum - Innlogging(brukerprofil) - Database og presentasjon av dataen(SQL?) - Enkel design som ser proft ut Hva du programmerer i er opp til deg. Lønn: Det kommer ikke til å være timebetalt, men du får 20-25% av overskuddet til siden. Det kommer ikke til å betale med en gang, men det er potensiale til å kunne bli stort. Så jo bedre jobb du gjør jo bedre kommer siden til å gjøre det. Jeg og en partner kommer til å stå for alt innholdet. Grunnen til dette er at da løper ikke jeg noen risiko økonomisk og det betyr like mye for deg som for meg at det blir et bra resultat. Andre ting: - Jeg bor i Oslo og trenger helst noen som bor her også da det er mye lettere å snakke ansikt til ansikt enn per telefon - Dette er ikke en heltidsjobb, men mer en deltidsjobb. Regner med det blir en hard første måned med mye arbeid for så at ting "går av seg selv" programmerings- og designmessig. Høres dette interessant ut så send meg en PM eller svar i denne tråden. Jeg har ikke vært veldig aktiv på denne siden tidligere, men dette er et seriøst prosjekt som kommer til å gjennomføres med eller uten deg! Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg ser ikke helt for meg at noen vil legge ned betydelig arbeid i noe som ikke har noen garanti for å bli betalt, og du sier ingenting om hva slags innhold dere skal ha. Når du og din partner har så stor tro på dette prosjektet så kan dere vel også betale med det samme? Lenke til kommentar
kimla Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Enig i svaret over. Det virker som om utvikleren skal lage design, programmere, sette opp og feilteste og gjøre "alt som er vanskelig". Og for dette får man 20-25% av et overskudd som det ikke fins noen garantier for? Men det kan godt være noen tar prosjektet for å finpusse programmeringsferdighetene sine, men tviler nok dessverre på at noen seriøse utviklere vil ta denne jobben uten noen form for garanti for kompensasjon. Lenke til kommentar
princemild Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Enig i svaret over. Det virker som om utvikleren skal lage design, programmere, sette opp og feilteste og gjøre "alt som er vanskelig". Og for dette får man 20-25% av et overskudd som det ikke fins noen garantier for? Men det kan godt være noen tar prosjektet for å finpusse programmeringsferdighetene sine, men tviler nok dessverre på at noen seriøse utviklere vil ta denne jobben uten noen form for garanti for kompensasjon. Ok, det er fair nok. Trodde det ville være flere som var interessert i dette, men det viser seg å være feil. Får ta en ny runde internt om vi skal lage det selv eller betale noen for å gjøre det. Slett gjerne tråden moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg