HDSoftware Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har en asp:meny plassert som jeg ønsker å ha hvit tekst i. Jeg har prøvd alle de forskjellige settingsene, inklusiv ForeColor uten hell. Har også prøvd å lage en STYLE på kontrollen, men fortsaztt kommer sort tekst. Noen som vet hvordan jeg kan få hvit tekst? Virker som en eller anne style overstyrer her, men kan ikek finne den. Er ikke prioritenen på styles slik at style på en kontroll er høyest? Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har en asp:meny plassert som jeg ønsker å ha hvit tekst i. Jeg har prøvd alle de forskjellige settingsene, inklusiv ForeColor uten hell. Har også prøvd å lage en STYLE på kontrollen, men fortsaztt kommer sort tekst. Noen som vet hvordan jeg kan få hvit tekst? Virker som en eller anne style overstyrer her, men kan ikek finne den. Er ikke prioritenen på styles slik at style på en kontroll er høyest? Har du prøvd å formatere fargen i Source vinduet manuelt? Merkelig at det ikke funker med forecolor. Jeg regner med du har valgt staticmenuitemstyle / font / forecolor. Såfremt det er den du er ute etter å farge. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Du kan faktisk sette TreeItem.Text = "<span style=\"color: white\">" + vanlig_tekst + "</span">.... Kanskje litt dårlig løsning, men funker..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå