VisualStudio Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hei! Jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart det, å få hull i den ene fortanna. Jeg er jo veldig påpasselig med å pusse tenna, morgen og kveld, har også fått beskjed av tannlegen å bruke fluor, så det gjør jeg og. Men hullet er ikke midt på foran, nei, det på den tanna til venstre for de to fortenna, men på innsiden av den, mot den ene fortanna. Så det er mellom to tenner som sitter inntil hverandre. Jeg har bare trodd det var et frø nå, men jeg fikk det jo ikke ut, så det er ordentlig brunt. Spørsmålet mitt er; Hvordan gjør tannlegen dette? Jeg er ikke akkurat begeistret for de besøka, gruer meg flere måneder i forveien. Er det sånn at han må dra ut tanna mi og banke og slå? I og med at det er litt vanskelig til? Takk Edit: Jeg snuser, om det er vesentlig for det Endret 13. august 2008 av VisualStudio Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Han tar deg ut i bakgården og slår deg til du besvimer så tar han en tang og drar den ut. Neida, ærlig talt vet jeg ikke men tannlege teknologien idag er bedre enn den var før så ikke vær redd Det går bra:) Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tannlegene nå til dags har så mye bra utstyr at det der burde gå kjempefint. Tviler på at det vil by på særlig store problemer. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei!Jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart det, å få hull i den ene fortanna. Jeg er jo veldig påpasselig med å pusse tenna, morgen og kveld, har også fått beskjed av tannlegen å bruke fluor, så det gjør jeg og. Men hullet er ikke midt på foran, nei, det på den tanna til venstre for de to fortenna, men på innsiden av den, mot den ene fortanna. Så det er mellom to tenner som sitter inntil hverandre. Jeg har bare trodd det var et frø nå, men jeg fikk det jo ikke ut, så det er ordentlig brunt. Spørsmålet mitt er; Hvordan gjør tannlegen dette? Jeg er ikke akkurat begeistret for de besøka, gruer meg flere måneder i forveien. Er det sånn at han må dra ut tanna mi og banke og slå? I og med at det er litt vanskelig til? Takk Edit: Jeg snuser, om det er vesentlig for det Du trenger ikke å bekymre deg, dette klarer tannlegen helt fint uten at det blir veldig ubehagelig. Regner med at tannlegen bare borrer der han må, og fyller igjen med kompositt slik at man ikke kan se at han har fikset på det. (Selvfølgelig uten å fjerne tanna)... Med andre ord ikke noe du trenger å grue deg til, bare be om bedøvelse så skal det nok gå fint. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Ok, takk Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 hei! jeg vet det er lenge sidne denne tråden var aktiv, men nå sliter jeg med det samme problemet (fant denne tråden gjennom google lol) har klart å få TO hull imellom 2 fortenner. jeg har akkurat klart å pusse såpass at det ikke er brune hull lenger, men de har blitt så store at de synes. som jeg finner veldig sjenerende. er det noen kosmetisk løsning på det her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå