Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Merkelig klikkelyd frå høytalaren

Anbefalte innlegg

Kjøpte med ein ny Asus Z53E for nokre dager sidan. I dag når eg slo den på begynnte den plutselig med denne klikke lyden sin. Kjem frå venstre side på høytalarane. Kjenner dunkinga når eg holder oppå. Lyden er jevn.

Er installert Vista.

Veit ikkje om det har noko med saken å gjere, men det virker som om den blir varm ved siden av touch paden på høgre siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg veit ikkje om lydkortet er ødelagt. Eg spør etter hjelp. Men eg får ikkje spelt musikk på maskina lengre heller. Derfor mistenker eg lydkortet. Akkurat kor lydkortet er plassert i maskina veit eg ikkje. Og maskina har heller ikkje blitt noko særlig varm. Det som eg nevnte ved siden av touch paden, er skjedd no

Lenke til kommentar

Jeg ville ha prøvd å gjennoprette systemet til en dag som datamaskinen fungerte bra.

Evnt kan du instalere Lyddriver på nytt (Fåes på asus sine hjemmesider)

Ellers er det mulig at det er rambrikkene som ligger nermest touchpaden, det gjør det vertfall på min Compaq laptop.

Lenke til kommentar

Satte maskina tilbake til i går, men det var ikkje noko forskjell. Den lagde framleis bippe lyden.

Eg får ikkje opp noko som helst på Asus eller Windows sine sider mpt drivere. Enten har ikkje Asus noko sidan sidene ikkje kjem opp, eller så er det meir tull med maskina mi.

( ringer snart butikken der eg kjøpte maskina )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...