mcgroven Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Magasinet Game Informer sitter på informasjon om det neste Batman-spillet. Les mer Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan bli kult, men et Dark Knight spill ville vært bedre. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan bli kult, men et Dark Knight spill ville vært bedre. Nei... Spill basert direkte på film er alri en suksess, dette er fritt basert på.. Vel, Jokeren er med, men uansett ikke direkte relatert. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 spill basert på filmer har alltid vært crap, egentlig glad for at de la hele planen på is. Dette høres mye bedre ut, håper bare de ikke lager det for barnslig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Batman spill ja, syns det blir for sært å lage ett spill av en superhelt som det finns flere filmer om, blir ikke det samme. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Synd at det ikke er basert på tegneserien Arkham Asylum av Grant Morrison. Anbefaler alle å lese den. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 spill basert på filmer har alltid vært crap, egentlig glad for at de la hele planenpå is. Dette høres mye bedre ut, håper bare de ikke lager det for barnslig. Hvordan basert da? Tatt filmen og puttet den i spill format eller tatt settingen og laget en egen historie rundt det? Riddick: Escape from Butcher Bay er ett av de beste spillene jeg har spilt, og det baserer seg jo på Riddick filmene, men tar ikke for seg handlingen i de. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Syntes Batman Begins spillet var ganske bra jeg de kunne gjerne ha laget et Dark Knight spill. Lenke til kommentar
Daniel Guanio Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg synes også Batman Begins er et av de bedre filmlisens-spillene. Det følger jo også filmens handling, i motsetning til Escape from Butcher Bay. Håper på et fett Batman-spill som ikke besudler flaggermusens nåværende kvalitetsstatus. Det kan lynvingen takke Nolan for Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Batman begins er heldigvis et unntak når det gjelder filmspill regelen, det fikk jo faktisk en 7/10 her på gamer Om samme utvikler satt seg ned med Dark Knight kunne resultatet blitt hvertfall greit. Men Arkham virker spennende, som stor batman fan så gleder jeg meg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hadde de laget et spill basert på Dark Knight ville det ha vært ute allerede. I stedet lager de et spill som ikke har noe med filmen å gjøre, så de kan ta seg god tid og få et meget bra spill i stedet. Enkelte spill basert på filmer kan fungere, men de er nok unntakene. Men hvor blir det av Lego Batman? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg